Marx.ba
U moru taktika koje koriste kibernetički kriminalci, phishing e-mail poruke i dalje je jedna od najraširenijih i najučinkovitijih metoda za narušavanje osobne i organizacijske sigurnosti. Odnosno, šanse za uspjeh su najveće.
Ove malware kampanje osmišljene su kako bi prevarile primatelje da odaju osobne podatke, poput lozinki ili podataka o kreditnoj kartici.
Podaci se temelje na Egress Email Threats Pulse Reportu objavljenom prošle godine. Ovo istraživanje pokazuje neke od razvojnih metodologija napada koje trenutno koriste kibernetički kriminalci i rastuće trendove krađe identiteta. Ovdje analizirani phishing napadi poslani su između 1. januara i 30. aprila 2023. godine.
Prema onome što se doznalo, 27 posto phishing e-mail poruka usmjerenih na zaposlenike s rukovodećih pozicija u kompanijama šalju se najčešće ponedjeljkom. Dakle, početak sedmice ima još jedan dodatni razlog za izazivati nelagodu.
Iako se statistika veže uz rukovodeći kadar, trebala bi se preslikavati na sličan način kao i za širu javnost. Nadalje, najčešći korisni sadržaji priloženi phishing e-porukama su hiperveze ili privitci koji nose malware.
Što se ostalih dana u sedmici tiče, najmirnije je nedjeljom (šest posto), a drugi “najturbulentniji” dan je subota (19 posto). Petkom se radi o 14 posto, utorkom 13 posto, četvrtkom 12 posto i srijedom devet posto.
Inače, phishingom se oponaša neki brend, institucija, organizacija pa čak i određeni pojedinac tako da opreza nikad dosta. Cilj je kroz to oponašanje stvoriti utisak povjerenja kod primatelja poruka i učiniti ga dovoljno naivnim da “konzumira” ono što se šalje.
Korisnici iz tih razloga moraju pažljivo čitati svaku poruku koju dobiju, posebno ako su one poslane od strane nekoga ko nije među kontaktima. Jer, klik na linkove koji se šalju sa spornih adresa mogu dovesti do problema i u konačnici finansijske ili maternijalne štete.