Marx.ba

Kada se spoje legendarni kantautor i globalni brend, rezultat ne može biti ništa drugo nego čista čarolija. Dino Merlin i Coca-Cola u Bosni i Hercegovini ozvaničili su početak ekskluzivne trogodišnje saradnje, koja će donijeti nezaboravne trenutke i radost ljubiteljima muzike i ovog legendarnog napitka.
Saradnja je ozvaničena u vrijeme Ramazana, u vrijeme zajedništva i okupljanja s najbližima, baš kako i Coca-Cola godinama unazad kreira trenutke povezanosti i radosti koju dijelimo uz omiljeno piće.
Stihovi nove pjesme u Coca-Colinoj reklami
Posebnu notu cijeloj priči daju i stihovi nove pjesme ovog umjetnika sa predstojećeg albuma, u novoj Coca-Colinoj reklami.
– Oduvijek sam vjerovao da muzika povezuje ljude, baš kao što to čini Coca-Cola. Radujem se svemu što nas očekuje u ovoj saradnji – mislim da će donijeti mnogo čarobnih trenutaka za sve nas, poručio je Dino Merlin.
Saradnja koja spaja emocije i legendarne priče
Na ovom uzbudljivom putovanju Coca-Cola u Bosni i Hercegovini će podržati i Merlinovu spektakularnu koncertnu turneju, a vjernim potrošačima i obožavateljima biće pružena prilika da osvoje ulaznice za neke od njegovih najiščekivanijih nastupa. Kroz niz posebnih promocija, fanovi će moći postati dio ove čarolije i doživjeti koncerte koji ostavljaju bez daha.

– Saradnja je spoj dvije legende – jedne koja kroz muziku donosi emociju i priče generacija, i druge koja duže od vijeka simbolizuje osvježenje, originalnost, radost i zajedništvo. Izuzetno smo ponosni što je Dino Merlin zaštitno lice nove kampanje i što će Coca-Cola biti uz njega na novom muzičkom putovanju, poručili su iz Coca-Cole u Bosni i Hercegovini.
Sve ljubitelje Merlinove muzike i Coca-Cole u Bosni i Hercegovini očekuje trogodišnje putovanje ispunjeno trenucima zajedničke radosti. Upravo te emocije su svojevrsna misao vodilja nove Coca-Coline kampanje; jer prava čarolija nastaje kada se povežemo i međusobno inspirišemo. Jer pravu čaroliju stvarate vi.
VEZANO
Coca Cola će od iskorištenog CO2 praviti čepove za boce: Žele smanjiti zagađenje