Marketing X Business

Društvene mreže u Evropskoj uniji najviše koriste građani ove zemlje

Marx.ba

(Foto: Društvene mreže)

Društvene mreže poslednjih godina imaju sve veći uticaj na naš svakodnevni život. Ljudi koji učestvuju u kreiranju korisničkog profila, postavljanju poruka ili drugim akcijama na mrežama kao što su Facebook, X, Instagram, Snapchat, TikTok, su u prosjeku činili 59 odsto populacije Evropske unije.

Kada je riječ o procentu pojedinaca iz EU koji su učestvovali na društvenim mrežama, Danska je zemlja koja je prijavila najveći udio sa 91 posto, a slede Kipar (83 posto) i Mađarska (81 posto), rezultati su Eurostata.

Najmanje procentualno učešće na društvenim mrežama imale su Francuska (44 procenta), Njemačka (49 posto) i Italija (53 posto).

U 224 od 273 regiona EU, učešće na društvenim mrežama je bilo iznad 50 procenata. Najveći udio registrovan je u šest danskih regiona: Midtjilland (93 posto), Hovedstaden (region glavnog grada – 92 posto), Siddanmark (90 posto), Nordjilland i Sjælland (oba 89 posto).

Drugi regioni EU također su prijavili visok udio korištenja interneta za društvene medije, kao što su tri mađarska regiona Budimpešta (86 posto), Kozep-Magiarorszag (85 posto), Pešta (84 posto), kao i Flevoland u Nizozemskoj (84 posto).

Najniži udio u korištenju društvenih mreža u EU podjednako i ispod 40 posto zabilježeni su uglavnom u Francuskoj i Njemačkoj.

U Francuskoj su to bili Gvajana (22 posto), Martinik (29 posto), Gvadalup (30 posto), Bretanja (38 posto), Gornja Normandija (39 posto) i Burgonja (40 posto).

U Njemačkoj su to bili regioni Sachsen-Anhalt (35 posto), Brandenburg (36 posto), Thuringen (38 posto) i Mecklenburg-Vorpommern (40 posto).