Marketing X Business

Edukacija o pravnim aspektima stvaranja i zaštite brenda, dizajna i porijekla proizvoda

Marx.ba

(Foto: VTK BiH)

Vanjskotrgovinska komora Bosne i Hercegovine, uz podršku i u saradnji s Fondacijom Konrad Adenauer u BiH, organizirala je edukaciju o temi „Pravni aspekti stvaranja i zaštite brenda, dizajna i porijekla proizvoda u BiH i EU“.

Cilj edukacije, kojoj je prisustvovalo 19 učesnika iz različitih sektora privrede, bio je pružiti učesnicima praktična znanja o zaštiti žiga, vizuelnog identiteta, industrijskog dizajna i geografskog porijekla proizvoda. S obzirom da su brend i vizuelni identitet ključni za prepoznatljivost i konkurentnost na tržištu, predavač je naglasio značaj pravne zaštite u poslovanju, posebno u kontekstu međunarodnog tržišta.

Teme koje su prezentirane tokom edukacije uključivale su: pravne aspekte brendiranja i zaštite oznaka razlikovanja, postupke zaštite dizajna i porijekla proizvoda u BiH i EU, praktične demonstracije i rješavanje konkretnih problema učesnika, te promet i zaštitu povrijeđenih i ugroženih prava.

Edukaciju je vodio prof. dr. Haris Hasić, vanredni profesor Pravnog fakulteta Univerziteta u Travniku i ekspert za intelektualno vlasništvo. Njegovo bogato akademsko i praktično iskustvo omogućilo je učesnicima da steknu dragocjene uvide i dobiju konkretne savjete za zaštitu i unaprjeđenje brendova.

Učešće na edukaciji bilo je besplatno za članice VTK BiH, a učesnici su imali priliku dobiti individualni mentoring u pripremi prijava za zaštitu žiga, industrijskog dizajna i oznaka geografskog porijekla.

VEZANO

Rast izvoza iz Bosne i Hercegovine u prva dva mjeseca ove godine od 6,1 posto