Marketing X Business

Emina Bilalović, direktorica Bosnian Beech Boarda: Naše kompanije trebaju biti primjer ekološke osvještenosti

N. D.

(Foto: Marx.ba)

Na prošlogodišnjem događaju „Zelena tranzicija malih i srednjih preduzeća u BiH” koji je organizovao Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ), Bosnian Beech Board je bila jedna od šest kompanija iz Bosne i Hercegovine, registrovanih u metalnom i drvnom sektoru, koja je potpisala ugovor kojim im se dodjeljuju grant sredstva za uvođenje i implementaciju zelenih poslovnih modela u proizvodne procese.

Bosnian Beech Board je poznat na tržištu po visoko kvalitetnim proizvodima, velikoj fleksibilnosti i odgovornom poslovanju, što čini tri osnovne karakteristike na kojima ova kompanija temelji svoj rad.

Emina Bilalović, operativna direktorica preduzeća Bosnian Beach Board iz Visokog izrazila je danas zadovoljstvo onim što donosi primjena Zelenog poslovnog modela.

– Mi smo izvozno orjentirana proizvodna kompanija. Bavimo se prozvodnjom tapaciranih stolica od punog drveta i mi smo u saradnji sa GIZ-om radili na projektu instalacije solarne elektrane za proizvodnje električne energija za vlastite potrebe, kaže Bilalović.

Kako kaže, radilo se o veoma važnom projektu.

(Foto: Marx.ba)

– Smatramo da je taj projekat od višestruke važnosti, kako sa ekološkog stanovišta tako i sa finansijskog. Konkretno, u našem slučaju radilo se o projektovanju, nabavci i instalaciji 26 solarnih fotomodula koji su snage 50 megavata i oni proizvode električnu energiju koju koristimo isključivo za rast naših pogona, naglašava direktorica.

Godinu dana je period koji je više nego dovoljan da se vidi šta je urađeno.

– Prošlo je tačno godina dana od puštanja naše solarne elektrane u rad i imamo konkretne rezultate koji su sjajni. Podaci pokazuju da smo za 12 mjeseci pokrili 38 posto naših potreba za električnom energijom, što je odličan rezultat i u istoj mjeri smo spriječili emitovanje negativnih čestica u zrak, govori Bilalović.

Prema njenim riječima, ovaj model bi mogao biti putokaz i drugim kompanijama.

– Vjerujemo da je vrijeme da naše kompanije primjenjuju ekološke modele poslovanja, da budu primjer ekološke osvještenosti u našoj državi koja je na žalost još uvijek na vrlo niskom nivou, završila je Bilalović koja je naglasila da je projekat proveden u omjeru 30:70 što znači da je bh. kompanija uložila 30 posto sredstava, a ostatak je pokrio GIZ.

Povezani članci