Marketing X Business

Evo zašto će Netflix i Amazon još više ulagati u prijenose sportskih događaja

Marx.ba

(Foto: CNBC)

Jedan od načina da se spriječi otkazivanje pretplate na streaming platformu jest ulaganje u prijenose uživo i sport. To je upravo ono što rade Netflix i Amazon u svojoj neprestanoj borbi s tradicionalnim TV igračima koji se suočavaju s izazovima, poput Disneyja i Comcasta.

– Streaming je lakše otkazati nego kablovsku televiziju. Pritisnete dugme na platformi i gotovo, izjavio je David Levy, suizvršni direktor Horizon Sports and Experiences, u razgovoru s urednikom Yahoo Financea Brianom Sozzijem u podcastu Opening Bid.

Levy ima dugogodišnje iskustvo u inovativnoj televiziji. Godine 1987. zaposlio se kao jedan od prvih 200 zaposlenika u Turner Broadcastingu, gdje je proveo 33 godine i naposljetku postao predsjednik mreže.

Za sprječavanje odlazaka korisnika ključno je ponuditi sadržaj koji ih zadržava. Primjerice, Amazon je u svoju streaming ponudu uveo Thursday Night Football, koji traje 18 sedmica..

– Ako želite gledati Thursday Night Football, nećete otkazati pretplatu, ističe Levy ističe.

Netflix, koji direktno konkurira Amazonu, prošlog mjeseca je započeo s emitiranjem WWE sadržaja. To dolazi nakon prošlogodišnjeg bokserskog meča između Mikea Tysona i Jakea Paula, koji je privukao 64 miliona gledatelja.

Trenutno kruže glasine da Netflix pregovara o pravima na prijenose Formule 1 i UFC-a. Također, NFL bi 2028. mogao prekinuti svoj TV ugovor sa svim partnerima osim Disneyja, što bi moglo privući interes velikih streaming platformi koje su spremne značajno ulagati.

– Kako bi nastavili povećavati prihode od sponzorstava, moraju ući u sportski biznis. Dodaju nove pretplatnike jer Wall Street zahtijeva nastavak rasta, rekao je Levy.

U međuvremenu, i velike mreže prate ovaj trend – primjerice, NBC sa svojom streaming platformom Peacock.

– Mislim da čak i TV industrija može iskoristiti prilike kroz simultano emitiranje. Vidjet ćete da će medijske kompanije kupovati prava na sportske sadržaje kako bi ih emitirale na različitim platformama, rekao je Levy.

Kako kaže, sportski sadržaj ima značajnu prednost u odnosu na originalne i reality emisije na streaming servisima.

– Kod serija ne možete unaprijed znati hoće li biti uspješne. Kod sporta to znate. Postoje već izgrađene baze fanova, kaže Levy.

Prema nedavnoj procjeni PwC-a, do 2025. više od 90 miliona gledatelja u SAD streamat će sportske događaje barem jednom mjesečno, što je značajan porast u odnosu na 57 miliona iz 2021.

– Naš stav ostaje nepromijenjen – Netflix je pobijedio u globalnoj streaming utrci, što potvrđuju rezultati za 2024. i povećane prognoze za 2025., posebno u usporedbi s konkurencijom. Ovo je, po našem mišljenju, definicija uspjeha, napisao je u nedavnoj analizi Jeff Wlodarczak iz Pivotal Researcha.

VEZANO