Marketing X Business

Fructal pokrenuo investicijski plan vrijedan sedam miliona eura

Marx.ba

(Foto: Fructal)

Slovenski proizvođač sokova Fructal objavio je da je pokrenuo investicijski plan vrijedan 7 miliona eura, najveći u posljednjem desetljeću, kako bi unaprijedio svoje proizvodne kapacitete i poboljšao energetsku učinkovitost. 

Kako su predstavnici Fructala napisali su na svojoj stranici na LinkedInu pokrenuta su opsežna ulaganja koja uključuju uvođenje naprednih tehnologija i održivog pakiranja, modernizaciju proizvodnih linija za veću energetsku učinkovitost, izgradnju solarne elektrane za zelenu energiju te poboljšanje radnih uvjeta zaposlenika. 

Postignuća uključuju novu Tetra Pak ambalažu s 52% nižom emisijom CO₂ i oznakom proizvoda “Carbon Verified”, novu liniju za pakiranje u vrećice, prvu takve vrste u Sloveniji, te pokrivanje 13% potreba za električnom energijom solarnim izvorima.

Ovim koracima ne samo da učvršćuju svoju ulogu na tržištu, već i aktivno doprinose održivom razvoju, lokalnoj proizvodnji i boljim uvjetima za zaposlenike.

Na svojoj 80. obljetnici, koju slave ove godine, dokazuju da ostaju sinonim za kvalitetu, inovativnost i predanost svom slovenskom porijeklu.

VEZANO

Nakon što je Versace stavljen na prodaju: Evo koja kompanija bi mogla biti novi vlasnik