Marketing X Business

Gaming i branding: Nike i Fortnite predstavili svoju kolaboraciju

Image By vecstock

Nakon Nikeovog teasera o novoj saradnji sa  Fortniteom, ovaj duo je zvanično predstavio svoj novi projekat „Airphoria“. Ova saradnja odvija se i u digitalnom i u stvarnom svijetu, nudeći korisnicima nova iskustva te mogućnosti kupnje stvarnih predmeta. Atletski brend obuće Nike, koristeći Unreal Editor za Fortnite, stvorio je prilagođeno ostrvo koje igrači mogu posjetiti kako bi obezbijedili nove, dizajnirane patike za svog lika.

Lansiranje “Airphorie” uz pomoć Fortnite kreatorskog studija, Beyond Creative, nova je spona višegodišnjeg partnerstva između Nikea i Fortnitea. Tokom godina, Nike i Epic Games su razvili bliske odnose u različitim projektima, od dovođenja Travisa Scotta i  Air Jordan 6 u Fortnite do stvaranja specijalnog izdanja Nike Zoom Freak 4 PE sa Giannisom Antetokounmpoom. Sada, izgleda da je ovaj duo odlučio podići stvari na viši nivo.  “Airphoria” sadrži zone s temom Nike patika kao što su toranj od kutija za cipele, muzej i košarkaško igralište. Ovaj prostor sadrži pet “Air Max Graila” – Air Max 1 , Air Max 97 , Air Max TW , Air Max Scorpion i Air Max Pulse – koji se mogu prikupiti da biste osvojili nagradu u igri: Air Max 1 ’86 Back Bling. 

Pored tog, Nike je lansirao limitiranu “Airphoria” kolekciju koja sadrži majice koje veličaju ovu veliku saradnju. Cijene se kreću između 35 dolara do 40 dolara i mogu se kupiti preko Nike stranice. “Fortnite idalje ostaje primarna destinacija za nove trenutke zabave, sporta i mode, i ponosni smo što lansiramo Airphoriu zajedno s Nikeom”, rekao je potpredsjednik Epic Games Nate Nanzer u izjavi za medije.