Marketing X Business

Generacija Z otkrila za njih revolucionaran trend: Tiha šetnja kao zamjena za trening

Marx.ba

(Izvor: Pixbay)

Na TikToku generacija Z često postavlja trendove, ali ovaj trenutno ne čini se inovativnim. Naime, najnoviji trend koji vlada među mladima je „tiho hodanje2 koje podrazumjeva odlazak u šetnju bez tehnološke distrakcije”.

Iako se to čini kao nešto što su starije generacije radile svakodnevno, ako je suditi prema iskustvima na društvenim mrežama, generaciji Z takvo nešto je otkriće.

Ovaj trend je proslavila Medi Majo, voditeljka podcasta koja za ovaj trend obećava da će „promijeniti vaš život.” Navodi kako joj je nutricionista savjetovao 30 minuta šetnje dnevno umjesto intenzivnih kardio vježbi koje je inače radila.

Krenula je u svoju prvu 30-minutnu šetnju, a njen dečko izazvao je da prošeta bez distrakcija – bez slušanja muzike ili gledanja u ekran.

– Nema slušalica, nema podcasta, nema muzike. Samo ja, ja i ja, kaže u TikTok videu o izazovu pa dodaje kako je mislila da joj je to nemoguće zbog anksioznosti.

Ipak, pokušala je i prva dva minuta bila su joj najgora, a potom se smirila i sve je utihnulo, prenosi Jutranji list.

– Odjednom možeš čuti sebe. Svemir i tvoja intuicija mogu doći do tebe šapatom. Zato, ako nikad nisi sam i ne utišaš se, propustićeš taj šapat, poručuje.

Nakon 30 minuta tihog hoda, kaže, imala je jasnoću koju je oduvijek tražila.

– Dobijam nove ideje jer im je šetnja u tišini dala mjesta da dođu do mene. Savjetujem svima da pokušaju bar sa pet minuta, pa da produžavaju vrijeme tihog hodanja do 30 minuta, kaže ona.

Iako je Majo ovaj trend „tihog hodanja“ učinila viralnim, ovaj izraz je kreirala njujorška influenserka Ariel Lore u januaru, kada je u svom podcastu otkrila kako njoj pomaže ovaj trend.

Hiljade pripadnika generacije Z isprobava „tiho hodanje“ i svoja iskustva dijele na društvenim mrežama, ali mnogi u komentarima su šokirani što je mlađoj generaciji hodanje bez mobilnog telefona otkriće.