Marketing X Business

Glovo potrošačke navike: Voda, banane i mlijeko najpopularniji proizvodi ove godine u BiH

Marx.ba

(Foto: Glovo)

Glovo, višekategorijska platforma koja kupcima omogućava pristup raznim vrstama proizvoda i jela na zahtjev, zabilježila je impresivan rast u Bosni i Hercegovini tokom 2024. godine, pokazali su podaci o potrošačkim navikama korisnika aplikacije. Ukupan broj isporučenih proizvoda porastao je za 24% u odnosu na prethodnu godinu, uz značajan rast u svim ključnim kategorijama.

Kategorija dostave hrane ostala je najpopularnija među korisnicima, s rastom od 17% u odnosu na 2023. godinu. Međutim, najveći skok zabilježila je kategorija namirnica s nevjerojatnim povećanjem od 62%, što Bosnu i Hercegovinu čini drugom zemljom u jugoistočnoj Evropi po rastu u ovoj kategoriji. 

Najpopularniji proizvodi u kategoriji namirnica su voda, banane i mlijeko, dok je subota najprometniji dan za kupovinu u supermarketima s 16% svih sedmičnih narudžbi. Najveći broj narudžbi, općenito, bilježi se petkom, dok je najprometniji trenutak u 2024. godini bio 26. april u 17:43. Tada je u samo jednoj minuti isporučeno čak 255 proizvoda. 

U kategoriji hrane dominiraju tri kuhinje – američka, italijanska i azijska, dok su najpopularniji proizvodi pileći kebab/gyros, cheeseburger i capricciosa pizza. U segmentu dostave hrane, korisnici su najčešće naručivali u periodu oko 17:00 sati, što se može povezati sa zakašnjelim ručkom nakon radnog vremena.

Međunarodni dan žena, 8. mart bio dan s najvišom potrošnjom na aplikaciji, a najimpresivnija narudžba iz supermarketa iznosila je 650 KM. Šampion među kuririma je dostavljač iz Banje Luke sa čak 8.641 isporučenom narudžbom ove godine!

Podaci iz 2024. godine pokazuju kako Glovo postaje sve značajniji dio svakodnevnog života korisnika u Bosni i Hercegovini. Bilo da se radi o dostavi omiljenih jela, svakodnevnih namirnica ili cvijeća, aplikacija nastavlja postavljati standarde u brzoj i pouzdanoj usluzi dostave. 

Inače, čak 72% partnera Glova čine mala i srednja preduzeća, što ukazuje na važnu ulogu ove aplikacije u podršci lokalnoj ekonomiji. Ovo partnerstvo omogućava korisnicima pristup raznovrsnoj ponudi proizvoda, od cvijeća i proizvoda za kućne ljubimce do artikala iz prodavnica. Kategorija cvijeća zabilježila je rast od 46%, predvodeći rast u multicategory segmentu, koji je porastao za 65%.

VEZANO

Završen prvi modul Akademije fizioterapije Život