N. D.
Potrebna je brza akcija kako bi se očuvala personalizacija i mjerenje oglasa unutar Google Adsa, Google Marketing Platforma i GA4. Oglašivači koji žele prikazivati personalizirane oglase potrošačima u Evropskom ekonomskom prostoru (EEA) moraju odmah poduzeti mjere kako bi spriječili probleme u izvedbi kampanje. Marketinški stručnjaci trebaju poslati provjerljiv(e) signal(e) pristanka Googleu dok se pretraživač priprema da pojača provođenje svoje politike pristanka korisnika u EU (EU UCP).
Zašto je bitno. Google je upozorio da bi pravovremeno zanemarivanje ovih koraka moglo negativno utjecati na performanse kampanje, utječući na doseg i povrat ulaganja.
Sljedeći koraci. Ako vi ili vaši tehnološki partneri koristite Google API-je/SDK-ove za dijeljenje podataka o publici s Googleom, morate nadograditi na najnovije verzije Google Ads API-ja i Display & Video 360 API-ja. U međuvremenu, oglašivačima aplikacija se savjetuje da ažuriraju na najnoviju verziju Google App Conversion Tracking API ili SDK. Ovo ažuriranje omogućava ispravnu komunikaciju signala pristanka, osiguravajući usklađenost s izborom korisnika i olakšavajući sveobuhvatno mjerenje i modeliranje. Za oglašivače aplikacija koji rade s App Attribution Partners (AAP), morat ćete nadograditi na najnoviju verziju AAP SDK/API i raditi sa svojim AAP partnerom kako biste osigurali da se vaši signali pristanka prenesu Googleu.
Globalni utjecaj. Ova vijest ima implikacije na sve oglašivače koji ciljaju na potrošače u EGP-u, bez obzira na to nalazi li se oglašivač unutar EEA ili ne.
Zašto sada. U evoluirajućem okruženju privatnosti, sa regulatornim promjenama i stvarima kao što je zabrana kolačića trećih strana, od ključne je važnosti da oglašivači implementiraju rješenja poput načina pristanka kako bi osigurali da njihova publika i rješenja mjerenja funkcionišu efikasno.
Šta je EU UCP? Politika pristanka korisnika u EU (EU UCP) koju je uveo Google osmišljena je kako bi se uskladila s evropskim propisima o privatnosti, posebno s Direktivom o e-privatnosti (ePD) i Općom uredbom o zaštiti podataka (GDPR). Ova politika nalaže trgovcima da koriste Google za oglašavanje kako bi dobili i poštivali pristanak krajnjih korisnika. Njegov cilj je osigurati usklađenost sa utvrđenim standardima privatnosti unutar ekosistema oglašavanja na mreži.
– Ova godina označava prekretnicu za marketing s Chromeovim planiranim ukidanjem kolačića trećih strana u drugoj polovini 2024., kao i regulatornim promjenama u okruženju, objavila je kompanija Google.
– Način pristanka vam može pomoći da se pripremite s pravom osnovom trajnih rješenja koja se pokreću pomoću vaših pristalih podataka prve strane i Google AI, dodali su.