N. D.
Googleov prihod od oglašavanja porastao je 10 posto u odnosu na prethodnu godinu na 65,85 milijardi dolara u trećem kvartalu, prema izvještaju o zaradi matične kompanije Alphabet.
Search and other, najveći segment tehnološke firme, porasli su 12 posto, video platforma YouTube također je zabilježila rast od 12 čposto u tom periodu, dostigavši 8,92 milijarde dolara prihoda, a usluge računarstva u oblaku bile su još jedna svijetla tačka u tromjesečnom izvještaju koji je nadmašio očekivanja analitičara o ključnim metrikama.
Kada se radi o oglašavanje na Googleu, čini se da napredak nije slučajan, a i pored svih problema i optužni s kojima se Google susreće, mnogi će reći da je ovo oglašabvanje klađenje na sigurbno.
Google je napravio organizacijske promjene u trećem kvartalu koje bi mogle utjecati na napredovanje njegove strategije oglašavanja. U septembru je imenovao Nicka Foxa da vodi Googleov odjel za pretraživanje i oglašavanje, zamijenivši Prabhakara Raghavana. Raghavan, dugogodišnji Googleov izvršni direktor, sada je glavni tehnolog u kompaniji.
Fox zauzima glavnu ulogu u pretraživanju dok Google proširuje uvođenje oglasa u AI Overviews, generativnoj AI funkciji koja sažima odgovore sa cijelog weba u jedan prozor. I kompanije su naveli da su AI pregledi do sada vidjeli snažan angažman i zadovoljstvo korisnika.
Drugi Google AI alati, uključujući njegov softver Gemini, koriste se da pomognu oglašivačima u stvaranju kreativnih sredstava, kupovini medija i mjerenju. Audijeva kampanja koja je koristila Google AI za generiranje video slika i tekstova za linkove koji se pojavljuju u video zapisima dugog formata povećala je posjete web stranici proizvođača automobila za 80 podigla i podigla prodaju, prema riječima glavnog poslovnog direktora Googlea Philippa Schindlera.
VEZANO
Nenamjenski/zamjenski kredit ASA Banke – „Tvoj život, tvoja stvar“