Marx.ba
Google je predložio dodatne promjene u svojim rezultatima pretraživanja u Evropi nakon što su se neki manji rivali žalili na slabiji promet na njihovim web stranicama kao rezultat prijašnjih podešavanja od strane Alphabetove kompanije, u trenutku dok EU antimonopolska regulatorna tijela razmatraju podizanje optužbi protiv firnme prema novim EU tehničkim pravilima.
Prema Zakonu o digitalnim tržištima, Googleu je zabranjeno davati prednost svojim proizvodima i uslugama na svojoj platformi. Zakon je stupio na snagu prošle godine i usmjeren je na obuzdavanje moći Big Techa.
Najpopularnija internetska tražilica na svijetu od tada pokušava odgovoriti na proturječne zahtjeve stranica za usporedbu cijena, hotela, avioprijevoznika i malih trgovaca, među ostalima. Zadnje tri grupe rekle su da su njihovi klikovi za izravne rezervacije pali za 30% zbog nedavnih Googleovih promjena.
– Zato smo predložili više promjena u našim evropskim rezultatima pretraživanja kako bismo pokušali udovoljiti ovim zahtjevima, a da pritom ispunimo ciljeve koje je postavio DMA, rekao je Googleov pravni direktor, Oliver Bethell.
Promjene uključuju uvođenje proširenih i jednako formatiranih jedinica koje korisnicima omogućuju odabir između usporednih stranica i web stranica dobavljača, nove formate koji konkurentima omogućuju prikazivanje cijena i slika na svojim web stranicama kao i nove oglasne jedinice za usporedne stranice.
– Mislimo da je najnoviji prijedlog pravi način za uravnoteženje teških kompromisa koje DMA uključuje, rekao je Bethell.
Za svoje rezultate pretraživanja u Njemačkoj, Belgiji i Estoniji, Google također planira ukloniti kartu koja prikazuje lokaciju hotela i rezultate ispod karte, slično svom starom formatu “deset plavih veza” od prije nekoliko godina, kao dio kratkog testa za procjenu interesa korisnika.
– Vrlo smo nevoljko poduzeti ovaj korak, jer uklanjanje korisnih opcija ne koristi potrošačima ili kompanijama u Evropi, rekao je Bethell.
Google je na nišanu Evropske komisije od marta. Kršenje DMA može koštati kompanije čak 10% njihovog godišnjeg globalnog prometa.
VEZANO