Marketing X Business

Huawei lansirao novi softverski brend za inteligentnu vožnju

Marx.ba

(Foto: Huawei)

Kineski tehnološki div Huawei predstavio je svoj najnoviji pothvat u industriji električnih vozila, predstavljanjem Qiankuna, novog softverskog brenda za inteligentnu vožnju.

Jin Yuzhi, izvršni direktor Huaweijeve poslovne jedinice za inteligentna automobilska rješenja (IAS), otkrio je planove za Qiankun da obuhvati sisteme za samostalnu vožnju, uključujući šasiju za vožnju, audio i vozačevo sjedišta. 

– Ova 2024. godina bit će prva godina masovne komercijalizacije pametne vožnje, poručio je Jin.

Očekuje se da 500.000 automobila biti opremljeno Huaweijevim sistemom samovozećeg vozila na cestama do kraja godine.

Očekujući značajno usvajanje, Jin je istaknuo da će više od 10 modela automobila koji integriraju Huaweijev sistem Qiankun izaći na tržište u roku od godinu dana.

Huaweijev pohod na pametne automobile započeo je 2019. godine, s ciljem konkuriranja njemačkom automobilskom dobavljaču Boschu u eri inteligentnih električnih vozila isporukom softvera i komponenti partnerima.

U novembru 2023. godine kompanija je najavila izdvajanje svoje jedinice za pametne automobile u novu kompaniju u koju će biti uključene i osnovne tehnologije i resurse dok je osiguravala ulaganja od partnera, poput proizvođača automobila Changan Auto.

Huaweijeva saradnja s kineskim proizvođačima automobila već je rezultirala sa sedam EV modela, uključujući partnerstva sa Seresom, Cheryjem, Avatrom i Arcfoxom. Vrhunski kineski brend Stelato, lansiran s BAIC-om, predstavio je svoj prvi model, limuzinu S9, signalizirajući Huaweijevu sve veću prisutnost na tržištu električnih vozila.

Taj strateški potez koincidira sa žestokim ratom cijena u kineskoj automobilskoj industriji, koja se bori sa sporom prodajom i zabrinutošću zbog viška kapaciteta, dok se više od 40 marki natječe za pažnju potrošača.

Kao odgovor na tržišnu dinamiku, Aito, kojeg podržava Huawei, ponudio je popuste do 2.760 dolara na svoje nove SUV-ove M7 do kraja aprila, ističući konkurentnost koja pokreće inovacije i pristupačnost u kineskom rastućem sektoru električnih vozila, piše Reuters, prenosi Zimo.

sarajevo tourism sumit vertical banner
Partneri

Povezani članci