Marketing X Business

Hyundai Bayon za novi iskorak: Facelift donosi robusnost i digitalizaciju

Marx.ba

(Izvor: Hyundai)

Kupci u Evropi uskoro će dobiti novi model SUV-a u B-segmentu u ponudi – osvježeni Hyundai Bayon. Iz južnokorejske kompanije najavljuju manji facelift aktualne generacije, koji će se isticati prije svega robusnijim dizajnom te nizom tehničkih poboljšanja, uz zadržavanje postojećih pogonskih opcija.

Ovaj B-SUV dizajniran je isključivo za evropsko tržište, a u redizajniranoj će izvedbi donijeti još “oštrije” linije i naglašeni svjetlosni potpis. Za to će primarno biti zaslužna prednja dnevna LED svjetla, povezana sada vrlo modernom LED trakom preko cijele širine prednje maske. Prednja rešetka i odbojnik također dobivaju nešto agresivniji i dinamičniji izgled. Facelift će zahvatiti na sličan način i zadnji kraj te naplatke u veličinama od 16″ i 17″, koji će dolaziti u novoj izvedbi.

Ukupno će u ponudi biti devet boja, a neke od njih dolazit će i s mogućnošću nadogradnje na dvobojnu karoseriju, s istaknutim crnim krovom. Bočna linija novog Bayona bit će time dodatno naglašena kao dinamična, s ravnim linijama i agresivnijim oblikom “klina”.

Kad je riječ o tehnološkim nadogradnjama, novi Bayon dobiva u standardnoj opremi 4,2-inčni ekran kao zamjenu za instrumente te 10,25-inčni centralni infotainment zaslon. Mape za navigaciju moći će se ažurirati preko Interneta, a tu je i bežični punjač mobitela, dva USB-C utora, podrška za sisteme Apple CarPlay i Android Auto te zvučni sistem s potpisom marke Bose. Unaprijeđena je i ambijentalna rasvjeta kabine.

Sa sigurnosne strane vozači će na raspolaganju imati sisteme poluatonomne vožnje, od onoga za zadržavanje vozila u voznoj traci, izbjegavanje sudara, aktivni tempomat, praćenje mrtvog ugla i pažnje vozača, a tu je i obvezni sistem poziva hitnim službama u slučaju nezgode. Više detalja o dostupnosti, pogonima i cijenama bit će dostupno naknadno, piše Autonet.