Marketing X Business

Irfan Godinjak, portfolio direktor Symphony: Stvaramo inovativna digitalna iskustva s dugoročnom vrijednošću

N. DEMIROVIĆ

(Foto: Simphony)

Symphony je jedna od najuspješnijih IT kompanija jugoistočne Evrope sa preko 18 godina uspješnog poslovanja u našoj zemlji.

Oni su dinamični igrač na IT tržištu, poznati po pružanju visokokvalitetnih softverskih rješenja i usluga digitalne transformacije, s fokusom na inovaciju, efikasnost i prilagođene strategije.

Symphony nudi razvoj prilagođenog softvera, digitalnih proizvoda, cloud rješenja, konsalting u digitalnoj transformaciji, AI i automatizacije.

O svemu onome što je Simphony, onome što nudi, misiji i budućnosti, razgovarali smo Irfanom Godinjakom, portfolio direktorom u ovoj kompaniji.

Kako je krenula kompanija Symphony i šta su bila očekivanja?

– Symphony je nastao iz ideje da se vrhunski inženjerski i dizajnerski talent s Balkana poveze s svjetskim tehnološkim centrima poput Silicijske doline. Na početku smo sarađivali sa startupima i Venture Capital firmama, razvijajući prve verzije njihovih proizvoda. Očekivanja su bila jednostavna – raditi na izazovnim projektima i pokazati da kvalitet softvera iz našeg regiona može stati rame uz rame sa svjetskim liderima. Danas, 18 godina kasnije, iza nas je preko 400 lansiranih proizvoda i partnerstva s globalnim brendovima.

Koja je osnovna misija i čime se danas bavi kompanija?

– Naša misija je da kroz tehnologiju i dizajn stvaramo inovativna digitalna iskustva s dugoročnom vrijednošću za sve uključene – klijente, timove i korisnike. Danas smo globalna softverska kompanija sa 650+ eksperata koji pomažu vodećim svjetskim firmama da rastu, ubrzaju lansiranje proizvoda, unaprijede korisničko iskustvo i skaliraju svoje poslovanje. Radimo u sektorima poput zdravstva, tehnologije, industrije, finansija, konsultinga, transporta i mnogim drugim.

Šta Symphony čini drugačijim u odnosu na konkurenciju u ovoj industriji?

– Symphony izdvaja kombinacija vrhunskog tehničkog znanja, dizajnerske izvrsnosti i jedinstvene kulture i načina rada. Naše end-to-end usluge uključuju sve – od konceptualizacije i izrade prototipa do razvoja gotovih proizvoda i tehničkih konsultacija. Njegujemo vrijednosti kao što su timski rad, dugoročno partnerstvo i fleksibilnost, a naš pristup omogućava klijentima ne samo da isporuče, već da inoviraju i rastu. Također, imamo globalni mindset, ali lokalni pristup – što nas čini idealnim partnerom i za velike korporacije i za ambiciozne startupe.

Kako vidite razvoj kompanije u narednih 5 – 10 godina?

– Naša kompanija je posvećena praćenju industrijskih trendova i kontinuiranom prilagođavanju dinamičnom tržištu, posebno uzimajući u obzir tehnološki napredak kao što je umjetna inteligencija (AI). Fokusirani smo na razvoj inovativnih usluga koje efikasno odgovaraju na ove nove izazove. S obzirom na našu jaku reputaciju poslodavca i pouzdanog partnera našim klijentima, cilj nam je održati visoke standarde kvaliteta, dok ostajemo na čelu tehnoloških inovacija u narednih 5-10 godina.

Kao kompanija koja je poželjan poslodavac koje kvalitete tražite kod zapošljavanja novih kadrova i šta je po vama najbitnije?

– Kao kompanija koja teži izvrsnosti, prilikom zapošljavanja novih kadrova, tražimo osobe koje pokazuju veliku znatiželju i interes za nove tehnologije. Inovacija nam je izuzetno važna. To se odnosi na unapređenje tehnologije i izgradnju temelja za dugoročna partnerstva, kako bismo obavljali posao koji ima stvarni utjecaj. Učimo radeći zajedno, kroz nove timove, nove tehnologije ili u novim gradovima, jer vjerujemo da kontinuirano usavršavanje i prilagodba novim izazovima omogućava stvaranje boljih rješenja.

Koji su najveći izazovi s kojima se Symphony trenutno suočava?

– Brzi razvoj AI tehnologija donosi promjene u zapošljavanju inženjerskog kadra, postavljajući nove zahtjeve i redefinišući potrebne vještine. Trudimo se ići u korak s ovim promjenama kroz kontinuirano ulaganje u inovacije, razvoj naših timova i prilagođavanje strategija kako bismo ostali konkurentni i nastavili pružati vrhunska rješenja našim klijentima.

Koje trendove vidite kao ključne za budućnost industrije u kojoj radite?

– Jedan od ključnih trendova koji vidimo kao značajan za budućnost industrije su AI agenti, koji samostalno obavljaju zadatke, donose odluke i uče iz iskustva kako bi poboljšali rezultate. Trudimo se, kako interno, tako i u saradnji s našim klijentima, inkorporirati AI alate koji nam pomažu da budemo efikasniji, unaprijedimo procese i pružimo inovativna rješenja koja donose dugoročnu vrijednost klijetima. Ovaj trend nam omogućava da unaprijedimo naše usluge, postignemo bolje rezultate i ostanemo konkurentni na tržištu koje se jako brzo razvija.