Marketing X Business

Istraživanje: Čelnici osiguranja kažu da je usvajanje GenAI-ja neophodno za takmičenje

Marx.ba

(Foto: Ilsutracija)

Novo istraživanje IBM-ovog Instituta za poslovnu vrijednost (IBV) identificiralo je nepovezanost između načina na koji osiguravatelji i njihovi klijenti daju prednost korištenju generativne umjetne inteligencije. Rukovoditelji industrije usredotočuju se na iskustvo dok njihovi klijenti traže personalizirane proizvode i uvide u rizik. Istraživanje je uključilo 1.000 rukovoditelja osiguranja u 23 zemlje i 4700 klijenata u devet zemalja.

– Industrija osiguranja napredovala je u generativnoj umjetnoj inteligenciji s korisničkim iskustvom i poboljšanjima chatbota, ali osiguravatelji se moraju usredotočiti na usvajanje sveobuhvatnih okvira upravljanja koji osiguravaju transparentnost, privatnost i mogućnost objašnjenja kako bi osigurali izgradnju pouzdanih pomoćnika umjetne inteligencije i pouzdanih procesa. Također postoje značajne prilike u povezivanju korisnika s pravim proizvodima. Iskorištavanje AI u cijelom preduzeću bit će ključno za poboljšanje korisničkih iskustava s rizikom i za implementaciju temeljnih IT alata koji pokreću ta iskustva, rekao je Mark McLaughlin , direktor globalnog osiguranja s IBM Technology, prenosi ICT Bussines.

Izvršni direktori osiguravajućih društava bili su gotovo jednako podijeljeni u tome vide li generativno više kao rizik (49 posto) u odnosu na priliku (51 posto). Čak 77 posto lidera u industriji koji su odgovorili priznaje da je GenAI neophodan za držanje koraka s konkurencijom. Očekuje se da će ulaganja u GenAI porasti za više od 300 posto od 2023. do 2025. kako organizacije prelaze s pilota u jednom ili dva područja na implementacije u više funkcija u svim poslovnim linijama.

Samo 29 posto upitanih klijenata osiguranja reklo je da im odgovara GenAI virtualni agenti koji pružaju usluge, dok je samo 26 posto reklo da vjeruje u pouzdanost i tačnost savjeta koje daje GenAI. Organizacije koje odabiru manje centralizirane operativne modele za razvoj GenAI mogućnosti mogu poboljšati poslovne rezultate do 14 posto

IBV preporučuje organizacijama da izgrade prilagođenije proizvode s fleksibilnošću, savjetima i povezivanjem s podacima o riziku, inteligentno usklađuju te proizvode s potrebama kupaca i rješavaju probleme povjerenja sa snažno etičkom, upravljanom umjetnom inteligencijom. Također predlaže upotrebu umjetne inteligencije za povezivanje temeljnih podataka o riziku i rješavanje dugogodišnjih tehničkih dugova osiguravatelja i pružatelja finansijskih usluga te implementaciju i upravljanje umjetnom inteligencijom u cijelom preduzeću s lokalnim stručnjacima ovlaštenim za povezivanje umjetne inteligencije s lancem vrijednosti osiguranja.

VEZANO

Google Play će upozoriti korisnike na preuzimanje “bezvrijednih” aplikacija