Marketing X Business

Iz prvog showrooma modela Tesla za Marx.ba: Ljudi su pozitivno iznenađeni, želimo povećati elektromobilnost

N. D.

(Izvor fotografije: Klix)

Admir Hekalo, direktor i vlasnik kompanije “Nikola” koja se bavi elektromobilnošću prije svega, kaže da je za kratko vrijeme stekao utisak kako postoji prostor da se na ovom planu stvari unaprijede.

U Sarajevu je nedavno s radom krenuo prodajni salon “Nikola”, showroom specijaliziran za elektromobilnost, koji u BiH donosi neke od najpoznatijih i najinteresantnijih brendova električnih automobila, a koje do sada nismo imali – poput Tesle, XPENG-a, BYD-a ali i Lotusa.

Uz naglasak da oni nisu oficijelni distributer Tesla modela, jer to ova kompanije ne prakticira, čini se da je distribucija ovog automobila naišla na plodno tlo kod nas.

– Već je 12 modela kod nas kupljeno, od 15 koliko nam je stiglo. Ljudi se raspituju, postoji veliki interes i uglavnom su iznenađeni prije svega cijenom, jer su mislili da su električni automobili jako skupi, kaže za Marx.ba Admir Hekalo, direktor i vlasnik firme.

Prema njegovim riječima naredna godina može donijeti iskorak.

– Mislim da ovdje ima prostora da se stvari na elektromobilnosti unaprijed. Izaći ćemo s ponudama prema takstistima i drugim kompanijama, a nadamo se da i Sarajevo s aspekta vlasti može dati određene poticaje. Tu ne mislim samo na Tesla modele, neko i sve druge električne automobile na našem tržištu, jer u mnogim gradovima se potiče elektromobilnost na način određenih olakšica za one koji voze električne automobile. U narednoj 2024. godini planiramo veliku ekspanziju električnih modela i povećanje elektromobilnosti. Naravno, Tesla je tu, ali mi ćemo širiti naše djelovanje na određene kineske brendove kako bi ponuda bila što veća i kvalitetnija, naglasio je Hekalo.