Marketing X Business

JYSK imenovao novu upravljačku strukturu u Bosni i Hercegovini

Marx.ba

(Foto: JYSK)

Danska globalna maloprodajna kompanija JYSK, poznata po širokom asortimanu proizvoda za dom, imenovala je Zlatana Bajića za novog Retail managera i člana Uprave za Bosnu i Hercegovinu.

Bajić je svoju karijeru u JYSKu započeo kao Store manager u Sarajevu s koje je napredovao na poziciju District managera, a zahvaljujući predanosti, profesionalnom razvoju i liderskim sposobnostima, napredovao je do ključne upravljačke funkcije. Na novoj poziciji bit će odgovoran za vođenje i razvoj više od 30 prodavnica te upravljanje timom od preko 200 zaposlenih.

Zlatan Bajić bio je polaznik JYSKovog međunarodnog edukacijskog programa za Retail managere, gdje je zajedno s polaznicima iz drugih zemalja imao priliku dodatno usavršavati svoja znanja o maloprodaji, komunikacijskim vještinama te oblastima planiranja i razvoja.

Intenzivno sarađujući sa svojim prethodnikom Igorom Opačićem, omogućena je nesmetana tranzicija i kontinuitet poslovanja, a njegovo rukovodstvo već donosi vidljive rezultate kroz implementaciju strateških promjena u izvršnom menadžmentu.

JYSK kontinuirano ulaže u razvoj talenata i interne kadrove, što potvrđuje i još jedno imenovanje – Lejle Puzić-Ramani, koja je s pozicije Store managerice unaprijeđena na poziciju District managerice za južnu BiH. Ova promjena dio je šire strategije unapređenja poslovanja i jačanja liderskog tima u zemlji.

– Sa ponosom preuzimam vođenje izuzetnog tima profesionalaca koji svakodnevno rade na pružanju vrhunskog iskustva. U JYSKu posao nije samo obaveza – to je prilika za stalni razvoj i napredak. Suočavamo se s izazovima, ali uz snažnu podršku kompanije, neprestano rastemo i usavršavamo se. Čvrsto vjerujem da stagnacija nije opcija – JYSK otvara vrata napretka i pruža prilike za kontinuirano učenje i razvoj, izjavio je Zlatan Bajić, Retail manager JYSKa za BiH.

Kako su rekli iz kompanije, JYSK ostaje posvećen unapređenju poslovanja u Bosni i Hercegovini kroz ulaganje u zaposlenike, inovacije u maloprodaji i jačanje liderskog tima, čime dodatno potvrđuje svoju poziciju jednog od vodećih trgovačkih lanaca u regiji.

VEZANO

CBBiH: Evo šta kažu rezultati martovske ankete o inflacijskim očekivanjima u našoj zemlji