N. D.
Nove funkcije umjetne inteligencije (AI) za automatizaciju marketinga mogu učiniti sve, od generiranja personaliziranog sadržaja do optimizacije kampanja. Kao i mnoge marketinške tehnologije, mnoge platforme za automatizaciju marketinga (MAP) se poboljšavaju novim funkcijama koje pokreće AI.
Jedan od razloga za to je potreba da se poboljša personalizacija i da je dovede do svih dijelova marketinga. Nedavno istraživanje pokazuje da 73% ispitanika — i potrošača i poslovnih kupaca — očekuje da kompanije „razumije moje jedinstvene potrebe i očekivanja“, dok 62% očekuje da kompanije predvide njihove potrebe, a 56% očekuje da ponude uvijek budu personalizovane, navodi Salesforceov Izvještaj o stanju povezanog kupca.
MAP-ovi zasnovani na umjetnoj inteligenciji pomažu kompanijama da identificiraju potencijalne kupce i automatiziraju proces hvatanja potencijalnih kupaca i njegovanja njihove spremnosti za prodaju koristeći kanale kao što su e-pošta, društveni mediji, web stranice i prikazni oglasi. Oni također mogu dovesti kupce i potencijalne klijente na prilagođene odredišne stranice i kroz druga iskustva osmišljena da ih pomaknu niz tok kupovine.
Ove platforme se čvrsto integrišu sa CRM-ovima i CDP-ima, kontinuirano prikupljajući više podataka o vodi do uvida i dalje personalizacije, sa aspektima koji pokreću vještačku inteligenciju i mašinsko učenje kao što su segmentacija, kreiranje sadržaja i optimizacija kampanje.
Jedna od primarnih upotreba AI je bolja automatizacija orkestracije putovanja korisnika. Ovo može uključivati preporuke za sljedeći-najbolji kanal, sljedeći-najbolji-sadržaj i sljedeću najbolju ponudu. Neki dobavljači također nude dinamičku personalizaciju koju pokreće AI i segmentaciju koju pokreće AI, gdje sistem može, na primjer, predvidjeti vjerovatnoću kontakta da odgovori na određenu ponudu.
Evo liste nekih od funkcija koje bi mogle unaprijediti vaš rad.
– Automatska optimizacija kampanje.
– Bodovanje/određivanje prioriteta potencijalnih klijenata i naloga.
– Kreirajte kopiju tijela i naslov e-pošte.
– Kreirajte obrasce i odredišne stranice.
– Kreirajte inteligentne kampanje.
– Vrijeme slanja i optimizacija kanala.
– Shvatite učestalost s kojom se potencijalni klijenti šalju e-poštu.
– Kreirajte prediktivne modele izvještavanja.
– Predložite/generirajte personalizaciju sadržaja za e-poštu i iskustva web stranice. Generirajte kreative za email kampanje.
– Personalizirajte odredišne stranice u hodu.
– Pomozite ili napišite kopiju za kampanje.
– Generirajte sadržaj za email, SMS i push obavještenja.
– Personalizujte razmjenu poruka.
– Predvidite prikladnost pojedinačnih profila za kampanje, kao što je isključivanje kupaca s visokim stopama povrata iz određenih kampanja.
– Pomozite u otkrivanju nove jedinstvene publike i potencijalnih klijenata.
– Kreirajte chat botove da kontekstualno odgovorite na pitanja kupaca koja odražavaju ličnost i ton brenda.
– Generirajte sažetke razgovora i obezbijedite sučelje za ćaskanje kako biste pripremili prodavače za razgovore i sastanke s kupcima i potencijalnim klijentima.
– Predložite dizajn putovanja kupca.
– Detekcija anomalija.