Marketing X Business

Kako koristiti TikTok u marketingu?

Š.M

Tiktok 2023

Ova popularna aplikacija koja je zaludila svijet je odličan alat za pozicioniranje brenda, dobivanje velikog reacha među postojećim i novim klijentima te za pokazivanje brenda u novom svjetlu. Moderna vremena pružaju moderan način komunikacije s publikom, a TikTok je sada definitivno u uzlaznoj putanji. Ne brinite se za ciljnu grupu – velik broj korisnika ima između 30 i 60 godina, a taj broj svakodnevno raste.

Osim svoje jasne privlačnosti mladih, TikTok pruža sve veći izbor opcija za oglase i poduzima dodatne mjere kako bi educirao svoje korisnike o tome kako sigurno koristiti platformu.

Šta je TikTok?

TikTok je jedna od najpopularnijih aplikacija na svijetu danas, a dolazi nam iz Kine. Postala je mega popularna brzinom svjetlosti, vjerovatno primarno zbog vrste sadržaja koji nudi, a to je da ljudi iz cijelog svijeta objavljuju kratke video zapise različitih koncepata. Tako možemo pronaći zabavne video sadržaje sa smiješnim skečevima, na temu muzike, plesa, sporta, kuhanja, kućnih ljubimaca i slično. Svako može snimiti video i objaviti ga s raznim filterima i muzikom u pozadini i na taj način se izraziti i privući publiku. 

TikTok, sličan Vineu kojeg poznajemo od prije, je sav u videozapisima.

Većina bivših korisnika aplikacije Musical.ly jednostavno je prenijela videozapise koji se sinhronizuju usnama u muzičke videozapise, dok su talentovaniji, entuzijastičniji i tehnički iskusniji članovi prenijeli videozapise originalnog sadržaja. 

TikTok videozapisi koji su nekad mogli trajati 15 sekundi, danas imaju trajanje i od nekoliko minuta. Korisnici također mogu učitati duže video zapise koji su snimljeni izvan same aplikacije.

Korištenje TikToka za marketing je zapravo puno jednostavnije nego što ste mislili. Trenutno postoje tri ključne opcije za brendove koji žele koristiti TikTok za promociju:

  • Kreirajte kanal za svoj brend i prenesite video zapise relevantne za vaše poslovanje
  • Iskoristite influencere da približite vaš sadržaj mnogo široj (ali dobro ciljanoj) publici
  • Platite za reklamiranje koristeći nove opcije kompanije TikTok

U svijetu u kojem potrošači postaju sve skeptičniji prema oglasima, sirovi, neuređeni videozapisi na TikToku mogu biti odličan način za prikazivanje ljudi koji koriste vaš brend u svakodnevnom životu.

Butici mogu koristiti TikTok za uvijek popularne videozapise – naprimjer, možete snimati cijelu sezonu svoje zapažene prodaje u zabavnom ubrzanom videu, a možete čak i dodati svoju muziku.

Naravno, veći brendovi odjeće također bilježe gotovo trenutni uspjeh. Guess je bio prvi brend s kojim je TikTok surađivao u SAD-u u okviru kampanje #inmydenim.

Ova platforma i restoranima nudi brojne mogućnosti. Recimo, Chipotle je bio prvi veliki lanac koji se pojavio na platformi, a pokrenuo je i svoju veliku kampanju TikToka sa izazovom #GuacDance. Ovim izazovom pozvali su fanove da pokažu svoje plesne pokrete, tema je – avokado, a inspirisani su pjesmom Guacamole dr. Jean, koja je u SAD-u poznata kao autorica dječijih knjiga i pjesmica, koje na YoutTubeu imaju i preko 30 miliona pregleda.  

#HashtagChallenges su sjajni jer nude brzi angažman. Treba spomenuti da su upravo sa #HashtagChallengima super kampanje na TikToku imali Samsung i to za GalaxyA, a ovaj challenge došao je do skoro 30 miliona ljudi. Čak su i BMW i Ralph Lauren imali svoje izazove na ovoj platformi, a brojke su fascinantne.

Možda se i pitate, šta brendovi poput BMW-a ili Ralph Laurena traže kod publike koja je starosti ispod 25 godina. Međutim, govoreći o tome zašto je BMW odabrao TikTok za angažiranje sa svojom publikom, globalni šef digitalnog marketinga u BMW-u rekao je:

“TikTok je još jedan vrlo dinamičan i brzo rastući kanal društvenih medija koji koristimo za promociju marke BMW, prisluškujući mladu, digitalno pametnu ciljnu grupu.” Jörg Poggenpohl

Možda TikTok još dugo neće ostati ključni kanal, jer se svakog dana pojavljuju novi društveni mediji i pitanje je trenutka kada će se pojaviti zamjena, ali hajdemo njegov potencijal iskoristiti do kraja!