N. D.
Ne treba da vam govorimo da svijet trenutno doživljava krizu troškova života. Stvari postaju sve skuplje zbog inflacije i visokih kamata. Zbog toga mnogi ljudi vjerovatno imaju manje raspoloživih sredstava, što otežava bilo kakvu prodaju.
„Forbes“ donosi savjete kako tačno povećati online prodaju kada ljudi troše manje.
Fokusirajte se na vrijednost
Umjesto da se jednostavno fokusirate na cijenu svojih proizvoda ili usluga, koncentrišite se na vrijednost koju isporučujete. Kupci će početi ispitivati vaše cijene tek kada ne vide nikakvu vrijednost. Ako isporučite vrijednost koja nadilazi očekivanja vaših potencijalnih kupaca, postajete očigledan izbor. Ljudi nisu toliko nevoljni da troše svoj novac kada znaju da zauzvrat dobijaju nešto vrijedno.
Poruke da odražavaju trenutna vremena
Također je važno osigurati da vaša komunikacija bude osjetljiva na trenutna vremena. Ne biste trebali jednostavno gurati ekonomsku klimu pod tepih. Morate imati osjetljiv pristup i pokazati vrijednost koju možete ponuditi ljudima u ovom periodu. Ovo osigurava da je vaš brend autentičan.
Ponudite fantastične popuste
Naravno, kada ljudi budu imali manje novca za trošenje, aktivno će tražiti više popusta i posebnih ponuda. Ako nekome ponudite popust, povećavate vrijednost, a njegovo iskustvo činite još boljim. Osim toga, kada ih oduševite svojim proizvodom ili uslugom, uvjerit će se u kvalitetu i vjervjatnije je da će se vratiti i platiti punu cijenu kada vaš popust ne bude postojao u budućnosti. Pažljivo razmislite koja vrsta popusta će odgovarati vašoj publici i proizvodima ili uslugama koje prodajete.
Napravite malo buke na forumima
Ako zaista želite da povećate svoj obim prodaje u teškim vremenima, morate napraviti malo buke na prepunom tržištu. Jedan od načina na koji to možete učiniti je aktivno sudjelovanje u raspravama relevantnim za vaš brend, što možete učiniti pridruživanjem forumima i diskusionim grupama. Govorite o uslugama i proizvodima koje pružate, dijelite ideje i prijedloge i primajte povratne informacije od korisnika. Imajte na umu jednostavno postavljanje niza promotivnih poruka.
Morate biti vrijedan dio zajednice, a ne prodavač. Jednom kada izgradite ljudsku vezu i kada vam ljudi budu vjerovali, vjerovatnije je da će kupovati od vas.
Recenzije prethodnih kupaca
Društveni dokaz je sve. Niko ne želi čuti vašu prodajnu izjavu. Umjesto toga, žele čuti sjajne povratne informacije od ljudi koji su već kupovali od vas. Zbog toga je imperativ ohrabriti prethodne klijente da ostave recenzije o vašem poslovanju.
Međutim, može biti teško ohrabriti ljude da iskoriste svoje vrijeme kako bi ostavili recenziju, jer mnogi ljudi danas nemaju dovoljno vremena. Postoje neke taktike koje možete koristiti ovdje. Na primjer, možete ponuditi ekskluzivni popust, dati bodove za bilo koju shemu lojalnosti koju možda vodite ili ih unijeti u izvlačenje za nagradnu igru.
Različiti planovi plaćanja
Jedna od najuspješnijih metoda kada je u pitanju povećanje prodaje u trenutnoj ekonomskoj klimi je ponuda fleksibilnih opcija naplate. Sigurni smo da ste primijetili rast opcija kupovine sada, plaćanja kasnije i rješenja s plaćanjem u ratama.
Ako ih možete ponuditi na svojoj web stranici, možete potaknuti veću prodaju. Naravno, morate biti sigurni da imate osiguranje kako ne bi ostali bez naplate.
Kvalificiranje klijenata
Trebali biste unaprijed biti sigurni da ste kvalificirali sve svoje potencijalne klijente. Ovo će osigurati da ne gubite svoje vrijeme i novac na ljude koji nemaju interesa da kupovinu od vas. Ovim jednostavnim, ali efikasnim korakom, možete smanjiti ukupnu potrošnju na marketing i oglašavanje.
To je zato što nećete morati da nadoknađujete prodajnim predstavnicima ili bilo kojim drugim članovima tima koji su potrošili gomilu vremena na potencijalne klijente koji to neće ili ne mogu biti.