N. D.
Godišnji sponzorski prihod od Formule 1 u sezoni 2023. procjenjuje se na 360,5 miliona dolara. Trkačka serija ima portfelj od 20 glavnih partnera brenda, uključujući veliki novi ugovor s Qatar Airwaysom koji je zamijenio Emirates kao službeni avio partner takmičenja.
Sezona Formule 1 2023. uključuje šest sprinterskih trka 2023., a uvedena je jedna evolucijska promjena. Pokrenuta je akademija za razvoj samo za žene koja ima za cilj pripremu mladih vozačica u sportu.
Kako se finansira „najbrži cirkus na svijetu“ nije posebna tajna. Veliki marketinški ugovori i prodaja TV prava su garancija uspjeha koji traje.
Izvještaj o poslovanju Formule 1 nudi jasan i dubinski pogled na ključne komercijalne subjekte povezane s timovima, vozačima i samim takmičenjem, uključujući društvene mreže, TV ličnosti i ključne sponzorske ugovore.
Ključni sponzori u Formuli 1 su Heineken, Qatar Airways, Saudi Aramco, Rolex, MSC, Salesforce, DHL, Crypto.com, Lenovo, Pirelli, BBS Motorsport, AWS, Workday, Cyderes, Ferrari Trento, Tata Communications, Liqui Moly, 188Bet, Alpha Tauri i Patron Tequila između ostalih.
Nizozemski brend piva Heineken najveći su potrošači u sportu i zbog toga imaju neprevaziđenu vidljivost u cijelom prvenstvu, uključujući prava na imenovanje naslova na više Grand Prix događaja i značajna prava na točenje na različitim mjestima.
Tu je sada i novac s Bliskog istoka jer brendovi iz ove regije spremni su na ulaganja kako bi se širili globalno u sportu. Brendovi iz regije nastavljaju da troše veliki novac na partnerstvo s najvećim sportskim takmičenjima kao sredstvo povećanje nacionalnog ugleda i izgradnja globalne ekonomije, a svakako je Formula 1 itekako primamljiv partner.
Ključni partneri za emitovanje Formule 1 su SuperSport, AzTV, Bandeirantes, ESPN, Fox Sports, Viaplay, Sport TV, SportKlub, Coupang Play, DAZN, S Sport, Sky, BeIN Sports, Sky Italia, Canal+ i RTBF, Telenet & Play Sports…
Medijski pejzaž Formule 1 se značajno promijenio u protekloj deceniji, a najnovija promjena je uslijedila nakon što je Formula 1 grupa prodata Liberty Media 2017. godine, a medijska prava za koja se sada vjeruje da predstavljaju drugi najveći izvor prihoda u F1.
Jedna od najboljih medijski zasnovanih odluka donesenih u F1 posljednjih godina bila je odluka o partnerstvu s Netflixom za seriju „Drive to Survive“. Serija je postigla veliki uspjeh i pokazala kako je F1 dorasla tržišnim trendovima, a usluge striminga kao što je Netflix postaju sve popularnije tokom protekle decenije. Serija prati vozače tokom cijele sezone i ide iza kulisa na važnim trkačkim sastancima dok se fanovima nude neviđeni snimci i dublje razumijevanje kako F1 funkcionira.
U proteklih 12 mjeseci, Formula 1 je potpisala neke velike ugovore na brojnim ključnim tržištima, što je dovelo do toga da serija nastavi svoju potragu za maksimiziranjem prihoda od emitiranja potpisivanjem ugovora s plaćenim TV tržištima.
U najkraćem, Formula 1 je veliki biznis, i ne samo to, nego jako uspješan biznis.