N. D.
Američki Wendy’s prodaje svoj Frosty za 1 dolar i snima i reklame o McDonald’su. Odlučili su da prodaju svoj desert za 1 dolar do kraja mjeseca, ali također podsjećaju kupce na dugogodišnji problem svog rivala sa pokvarenim mašinama za sladoled.
Vjerovatno je bilo samo pitanje vremena kada će Wendy’s početi koristiti McDonald’sove pokvarene mašine za sladoled u vlastitim marketinškim naporima. Lanac brze hrane sa sjedištem u Dablinu u Ohaju planira prodati male veličine svojih popularnih Frosty deserta za 1 dolar do kraja ovog mjeseca, ili oko pet dana. To je klasičan popust na određeni artikl, ključan u trenutku kada kupci traže jeftine opcije brze hrane.
Ali ovo je Wendy’s, koji je na svojim kanalima društvenih medija razvio nevjerovatnu ličnost, gdje je poznat po tome ne štedi baš nikoga, s posebnim naglaskom na McDonald’s. Wendy’s koristi ponudu da se podsijava u zloglasnim mašinama za sladoled McDonald’s. Kompanija radi s programerom web stranice McBroken.com, gdje kupci mogu vidjeti da li je njihova lokalna McDonald’s mašina za sladoled stvarno funkcionalna.
– Wendy’s se pojavljuje za obožavatelje širom zemlje sa ukusnim, pouzdanim Frosty poslasticama. Naši klijenti mogu računati na Frosty kada im je najpotrebniji, navodi se u objavi kompanije.
Skoro 15% McDonald’sovih mašina za sladoled pokvareno je u srijedu rano popodne, navodi se na web stranici. McBroken.com sada prikazuje lokacije Wendy’sa na lokalnoj mapi koja prikazuje McDonald’s sa prekidima i radećim mašinama za sladoled. Tu je i Wendy’s oglas na vrhu. Wendy’s kaže da se aparati za sladoled u McDonald’su najčešće pokvare od 11 do 15 sati, a gradovi u kojima su kvarovi najčešći su Čikago, Hjuston, Las Vegas, Njujork i Los Anđeles. Kada mašina za sladoled ne radi, obično ne radi dva do tri sata.
McDonald’sove mašine za sladoled, koje prave McFlurry deserte, kornete za sladoled i kolače od sladoleda, godinama su popularna tema razgovora dok frustrirani kupci odlaze na društvene mreže u znak protesta protiv ovog problema. Obrazloženje iza ovog problema postalo je popularno u medijima i čak je očigledno privuklo pažnju savezne vlade, koja prati pravila koja davaoci franšize postavljaju svojim primateljima franšize. I postala je popularna tema za rivale koji ne mogu da odole porivu da se rugaju sa McDonald’som dok guraju svoje ponude.