Marketing X Business

Koje su najskuplje TV reklame ikada napravljene

N. D.

(Foto: Youtube)

Televizijske reklame su dizajnirane da zarade novac, ali s obzirom na cijenu nekih od ovih reklama koje razbijaju budžet, bilo bi nevjerovatno kada bi kampanija ikada uspjela da se isplati.

Otkako je NBC 1941. godine emitovao prvu televizijsku reklamu na svijetu, vodilo se tiho nadmetanje koja kompanija može kreirati najskuplju reklamu ikada. Naravno, mnogi od njih postaju komercijalno uspješni, zarađujući bogatstvo za svoje kompanije, a mi vcam donosimo neke od najskupljih televizijskih reklama na svijetu napravljene ikada.

#1: No. 5 the Film Chanel

Iako je objavljena još 2004. godine, ova reklama za Chanel No. 5 parfem je i dalje daleko najskuplja reklama za koju znamo. Ima zapanjujući budžet od 33 miliona dolara! U režiji Baza Luhrmanna i sa Nicole Kidman u glavnoj ulozi, reklama zasigurno podsjeća na “Moulin Rouge!”, projekat na kojem su ova dva značajna kreativca sarađivala. Tokom reklame, Kidman glumi svjetski poznatu glumicu koja na nekoliko dana odlazi na sastanak s nepoznatim muškarcem. Svakako je filmski i više liči na epski trejler za film nego na reklamu za parfem.

#2: Alexa Loses Her Voice Amazon Echo

Na Super Bowlu 2018. prikazana je ova zvijezda reklama za Amazon Echo, za koju se kaže da je koštala 14,9 miliona dolara. Njegova premisa se vrti oko Alexe, Amazonove usluge virtuelnog asistenta koja gubi glas. Dakle, kompanija treba da je zamijeni nekim od svojih rezervnih kopija. Jeff Bezos se pojavljuje prije nego što čujemo podstudije glasa. Naravno, oni su neki od najprepoznatljivijih glasova u industriji zabave. Tu su Sir Anthony Hopkins, Cardi B, Rebel Wilson i Gordon Ramsay.

#3: Tipping Point Guinness

Šta izdvaja Guinness pivo? Pa, kao prvo, činjenica da je potrebno dosta vremena da se pravilno naspe, što zahtijeva malo strpljenja. To je tema ove reklame, koja je prvi put emitovana 2007. godine i koja je koštala ogromnih 16 miliona dolara za izradu. Spot je snimljen na lokaciji u Argentini i koristio je ekipu seljana u nečemu što je u suštini bila džinovska mašina Rube Goldberga. Počinje sa 6.000 domina, a zatim uključuje kofere, gume i niz drugih predmeta iz sela. Cijela reklama gradi očekivanje gledatelja da će vidjeti nešto sjajno. Nije odmah vidljivo čemu služi sve dok konačno ne dobijemo savršeno izlijevanje na kraju.

#4: Names Aviva

Britanski osiguravajući brend Aviva ranije je bio poznat kao Norwich Union. Kako bi obilježio promjenu imena, lansirao je smiješno skupu reklamu od 13,4 miliona dolara. Sadrži više velikih zvijezda, poput Ringa Starra, Alicea Coopera, Dame Edne i Bruce Willisa. Imaš li ideju šta im je svima zajedničko? Svi su promenili imena, naravno! Svaka poznata ličnost se osvrće na svoju karijeru i priča o tome kako se to nikada ne bi moglo dogoditi da su zadržale svoje originalno ime. Nema govora o osiguranju do samog kraja kada gledaoci konačno saznaju čemu služi reklama.

#5: Imported from Detroit Chrysler

Kao i mnoge od najskupljih reklama ikada napravljenih, i ova je emitovana na Super Bowlu. 2011. Chrysler je predstavio svoj najnoviji model, Chrysler 200, u reklami u kojoj je glumio reper Eminem. Kroz reklamu, koja izgleda kao kratki film, gledaoci saznaju o gradu Detroitu iz jednog od njegovih najpoznatijih izvoznih proizvoda. Koštao je oko 12,4 miliona dolara, navodi ESPN. A to je još uočljivije kada uzmete u obzir da se proizvodnja odvijala ubrzo nakon velikog spašavanja proizvođača automobila. Ovo je definitivno bio veliki potez za Chrysler da se vrati u igru i da Amerikancima vjeru u lokalne brendove.

#6: Up for Whatever Bud Light

Na Super Bowlu 2014, Bud Light je debitovao sa svojim novim sloganom „Savršeno pivo za sve što se dogodi“. Natjerali su da se fraza zalijepi uz epski oglas koji je emitiran u dva dijela kako bi se stvorila neizvjesnost za ono što će se sljedeće dogoditi. U reklami su bile brojne poznate ličnosti, uključujući članove grupe OneRepublic, Arnold Schwarzenegger, Don Cheadle, Minku Kelly i Regie Watts. Ali zvijezda reklame bio je običan tip po imenu Ian Rappaport koji je uhvaćen u najluđu noć u svom životu nakon što mu je uručen Bud. Stil skrivene kamere odaje ogroman trošak njegove reklame, koja je koštala oko 12 miliona dolara.

#7: Doritos Blaze vs. Mountain Dew Ice: Battle PepsiCo

Na Super Bowlu 2018., gledaoci su bili počašćeni PepsiCo reklamom u kojoj su prikazana dva najveća glumca u industriji zabave koji sudjeluju u rep bitci. Piter Dinklage, slavan iz “Igre prestola”, bljuje vatru (bukvalno) dok jede Doritos i repuje uz “Pogledaj me sada” sa Bustom Rajmom. Kao da to nije dovoljno za komercijalno zlato, druga polovina reklame prikazuje Morgana Freemana kako pije Mountain Dew Ice dok izvodi pjesmu Missy Elliott “Get Ur Freak On”. Zamrzava sve na svom putu dok entuzijastično sinkronizira usne. Rekli su to vrijedi oko 10,2 miliona dolara.

sarajevo tourism sumit vertical banner
Partneri

Povezani članci