Marketing X Business

Koliko su koštale reklame na Super Bowlu 2024.: Šta se moglo dobiti za 7 miliona dolara

N. D.

(Izvor: NFL)

Reklame za Super Bowl očaravaju publiku tokom američkog televizijskog prijenosa događaja, a ovogodišnja utakmica u Las Vegasu odigrana je i noći sa nedjelje na ponedjeljak između Kansas City Chiefsa i San Francisco 49ersa.

Chiefsi su na kraju slavili, ali slave mnogi koji su uključeni u industriju američkog fundbala. I ovog puta je okrenut nevjeropvatan novac, a nije se štedjelo ni za šta pa ni za reklame. Tako je cijena spota od 30 sekundi na CBS-u prodata je za oko 7 miliona dolara, pišu američki mediji.

I pored takve cijene više od 50 oglašivača se takmičilo za pažnju preko 100 miliona gledalaca. Koristeći izuzetno visoku gledanost događaja i široku demografsku privlačnost, kompanije ulažu značajna sredstva kako bi osigurale da se njihove reklame istaknu i ostave trajan utisak na ljude od kojih se očekuje da će gledati utakmicu.

Vremenom je Super Bowl imao neke reklame koje su ostale kultne. Od procijenjenih 113+ miliona gledatelja koji su gledali Super Bowl LVII 2023., oko 43% gledalo je primarno zbog reklama. Reklame za Super Bowl postale su kulturološki fenomen, s publikom koja očekuje kreativne spinove poznatih marki i često nakon toga uspoređuje svoje favorite online.

Pojava celebrityja u njima standardna je stvar, no ključ uspjeha određene Super Bowl reklame leži i u humoru, emociji, svrsi i angažmanu korisnika. Stručnjaci se slažu da proučavanjem obrazaca i tema nekih od najuspješnijih oglasa za Super Bowl, poslovni čelnici mogu učiti iz ove vrhunske marketinške igre, a kompanije ostaviti utisak na gledatelje koji će trajati i nakon dana utakmice.

Super Bowl oglasi su poznati po tome što zabavljaju manje strastvene navijače američkog fudbala u pauzama utakmice, a mnogi brendovi počeli su puštati teasere svojih reklama i dvije sedmice prije velike utakmice. Fox, koji je prenosio Super Bowl 2023., zaradio je više od 600 miliona dolara prihoda od oglašavanja povezanih s igrom, koja je postigla rekordnu TV gledanost sa 115 miliona gledatelja. Statistike za 2024. tek ćemo doznati.

Recimo samo da su se ove godine između ostalih mogli vidjeti Dunkin “The DunKings” s Benom Affleckom, Mattom Damonom, Tomom Bradyjem, Jackom Harlowom, Jennifer Lopez i Fat Joeom, Beyoncé za Verizon, Danny DeVito i Arnold Schwarzenegger ponovno zajedno za StateFarm, Wrexham A.F.C.  i Anthony Hopkins za STōK Cold Brew Coffee, Christopher Walken i Usher za BMW…

Povezani članci