N. D.
McDonald’s ulaže više od 100 miliona dolara u marketing i ciljanu finansijsku pomoć za primaoce franšize nakon izbijanja E. coli u 14 država u SAD. Investicija uključuje 35 miliona dolara za marketing, prema sistemskoj poruci koju je objavio Restaurant Business.
Gigant brze hrane sa sjedištem u Čikagu ove sedmice pokreće nacionalnu reklamnu kampanju, koja ističe ponudu Chicken McNuggetsa od 10 komada za 1 dolar putem mobilne aplikacije McDonald’s. Ali kompanija također radi na „lokalnim planovima oporavka za tržišta sa velikim uticajem” koji će uključivati ciljanu „podršku likvidnosti” za najugroženije korisnike franšize.
Između marketinške investicije i finansijske podrške za primaoce franšize, ukupna investicija McDonald’sa iznosi više od 100 miliona dolara, prema kompaniji.
– Način na koji se trenutno pojavljujemo za naše klijente je sve. Svaki od naših dugogodišnjih standarda i protokola – od toga kako se peru ruke do načina na koji se hrana kuha do toga kako se restorani čiste – važan je i igra ulogu u ispunjavanju naših obećanja kupcima, rekli su u poruci sistema Michael Gonda, McDonald’sov glavni rukovodilac uticaja za Sjevernu Ameriku, i Tariq Hassan, glavni direktor marketinga i korisničkog iskustva u McDonald’su u SAD.
Poruka dolazi samo nekoliko dana nakon što su američki centri za kontrolu i prevenciju bolesti saopštili da su 104 osobe u 14 država oboljele od epidemije, uključujući jednu smrt. Epidemija je praćena lukom iz fabrike Taylor Farms u Koloradu. Tim lukom bi u ovom trenutku istekao rok trajanja i malo je vjerovatno da će u ovom trenutku biti dostupan za prodaju. CDC kaže da je rizik za javnost nizak. Američka Uprava za hranu i lijekove rekla je da “nema stalne zabrinutosti za sigurnost hrane u vezi s izbijanjem zaraze u restoranima McDonald’s”.
McDonald’s je ove sedmice završio povratak Quarter Pounder hamburgera, s narezanim lukom, u sve restorane širom zemlje. Iako je kompanija priznala da bi moglo biti prijavljeno više slučajeva, također je navela da je epidemija obuzdana.
Izbijanje je došlo u teškom trenutku za McDonald’s. Prodaja i promet u restoranima lanca vratili su se prošlog mjeseca, potaknuti promocijom kompanije Chicken Big Mac, nakon teške godine koju je obilježila frustracija potrošača zbog cijena na jelovniku. Kompanija je prošle sedmice rekla operaterima da planira nekoliko poteza kako bi ubrzala oporavak sistema.
Nacionalna kampanja naglašava mnoge stavke menija lanca, uključujući video na kojima ljudi jedu Big Mac ili McChickens. U poruci se navodi da McDonald’s planira dodatno ulaganje u svoju kampanju nacionalne vrijednosti i svoje digitalne medijske planove. Kompanija je također imala historiju pružanja finansijske pomoći korisnicima franšize koji su teško pogođeni vanrednim problemima. McDonald’s je poduzeo ovaj korak tokom pandemije. To su ponovili prošle godine kada su mnogi primaoci franšize u Evropi bili teško pogođeni inflacijom. Osim toga, McDonald’s je rekao da je ažurirao svoje poruke javnosti o epidemiji, kao i svoje interne resurse za operatere korisnika franšize.
VEZANO
Tradicionalna praznična reklama Coca-Cole u potpunosti generirana umjetnom inteligencijom (video)