Š.M.
Lamborghini već neko vrijeme golica javnost sa idejom novog 2+2 grand tourera, ali sada je odluka konačno i zvanična. Prvi potpuno električni model italijanske marke stiže 2028. i imat će četiri sjedišta.
Iako su potvrda i vremenski okvir vrijedni pažnje, teško da su iznenađenje. U januaru 2022., izvršni direktor Lamborghinija rekao je da marka naginje prema grand toureru za svoje prvo električno vozilo, segmentu u kojem marka nije bila decenijama. Iako je Lamborghini najpoznatiji po svojim klinastim superautomobilima s motorom u sredini, njegova rana historija je puna grand tourera s prednjim motorom i četiri sjedišta. To uključuje 400 GT, Urraca, Espadu, Islera i druge.
Dok proizvođač sada potvrđuje planove za svoje prvo električno vozilo, činjenica da će to biti 2+2 grand tourer baca vjetar u elektrifikaciju. Uprkos historiji Lamborghinija s četvorosjedima, superautomobili su njegov identitet, ali rukovodioci ne vjeruju da je EV tehnologija još spremna za njih, piše Jutarnji.hr.
Ranije ove godine, glavni tehnološki direktor marke, Rouven Mohr, rekao je da za “supersportski električni automobil još nije pravo vrijeme”. Požalio se da performansi EV-a previše zavise o stanju napunjenosti i temperaturi baterije te je zbog tog teško proizvesti uvjerljiv superautomobil – uprkos impresivnim brojkama ubrzanja.
Priznao je da će za pet do šest godina tehnologija možda sazrijeti do tačke u kojoj je Lamborghini spreman da se posveti električnom pogonu. To sugeriše da bi električni grand tourer 2+2 mogao biti brz, ali neće biti kao njegovi prethodnici s unutrašnjim sagorijevanjem.
Umjesto toga, poput Urusa, biće više fokusiran na dnevne potrebe vožnje. Budući da je SUV dugoročno najprodavanije vozilo marke, postoje svi pokazatelji da su njegovi kupci voljni da kupe nešto što nije “super sportski automobil”.