Marketing X Business

Lidl ušao u digitalno partnerstvo s Disney+

Marx.ba

(Foto: Lidl)

Lidl je sklopio digitalno partnerstvo s kompanijom Disney+ koje će korisnicima aplikacije Lidl Plus u Njemačkoj omogućiti pristup streaming usluzi.

Kupci Lidla u Njemačkoj koji koriste aplikaciju Lidl Plus i dosegnu određenu mjesečnu količinu kupovine imat će mogućnost odabira opcije pretplate Disney+ “Standardno s oglašavanjem” putem “Discount Collector Plus” u aplikaciji od 4. novembra 2024. godine.

Korisnici aplikacije imat će pristup Disney+ po sniženoj cijeni ili besplatno, ovisno o njihovoj mjesečnoj potrošnji s aplikacijom Lidl Plus.

Ponuda se aktivira isključivo putem aplikacije, a popust je moguće produžiti svaki mjesec uz pripadajući obim kupovine, napominju iz diskonta.

Nakon registracije za sakupljač popusta Disney+, kupci moraju aktivirati Lidl Pay i obaviti relevantne kupovine kako bi dobili besplatan pristup opciji pretplate Disney+ “Standardno s oglašavanjem”.

– Saradnjom s Disney+ i novom ekskluzivnom ponudom dodatno povećavamo korisničku korist naše aplikacije Lidl Plus i nudimo posebnu dodanu vrijednost koja nadilazi uobičajenu shopping iskustvo. Uz Disney+ proširujemo našu digitalnu ponudu uzbudljivom zabavom za cijelu porodicu, rekao je Jan Bock, zamjenik izvršnog direktora Lidl Dienstleistung GmbH & Co. KG.

Iz Lidla dodaju da saradnju promoviraju na početku kampanje kroz novu digitalnu Plus ponudu putem TV, radija, tiskanih i digitalnih medija.

Eun-Kyung Park, viši potpredsjednik i regionalni direktor GSA u Walt Disney Company, izjavio je da vjerojatno trenutno ne postoji uzbudljivija saradnja u marketingu od one Disney+ i Lidl.

– Ovo je važan korak za povezivanje maloprodajnih medija, CTV-a i DTC prodaje. Ponosni smo što možemo napraviti prvi korak u ovu obećavajuću budućnost zajedno i isključivo s Lidlom. Ovdje se najbolja zabava susreće s najvišom maloprodajnom kvalitetom i nudi neviđenu dodanu vrijednost za korisnike na njemačkom tržištu. Osim toga, partnerstvo s Lidlom uključuje i pionirsku saradnju u području prodaje oglasa, rekao je.

Ranije ove godine, Carrefour se udružio s Netflixom na novom pretplatničkom programu Carrefour Plus za korisnike u područjima Rouena i Bordeauxa u Francuskoj.

VEZANO

Žele smanjiti gužve: Lidl uvodi novi način plaćanja