Š.M.
Nakon višemjesečnih spekulacija, luksuzni konglomerat je u ponedeljak zvanično postao partner predstojećih Olimpijskih igara. LVMH, skraćenica francuskog koncerna Moët Hennessy – Louis Vuitton S.A., s preko 60 luksuznih marki ,nije otkrio detalje ugovora o sponzorstvu, ali je nekoliko izvora potvrdilo da je kompanija izdvojila 166 miliona dolara.
„Ovo partnerstvo bez presedana sa Olimpijskim i Paraolimpijskim igrama u Parizu 2024. doprinijet će jačanju privlačnosti Francuske širom svijeta“, rekao je izvršni direktor i predsjednik LVMH kompanije Bernar Arno u saopštenju. „Bilo je prirodno da LVMH bude dio ovog izuzetnog međunarodnog događaja.“
Sporazum će najznačajnijoj kompaniji u Evropi dati vrhunsku reklamu i na Olimpijskim i na Paraolimpijskim igrama. Nekoliko LVMH kuća će igrati „bitne uloge“ u odgovarajućim događajima: poznati pariški brend nakita Chaumet će dizajnirati medalje, Moët Hennessy će obezbijediti vino i žestoka pića tokom igara, a Sephora će pomoći sa štafetom Olimpijske baklje. Od sada do ceremonije otvaranja, Louis Vuitton, Dior i Berluti će takođe predstaviti različite aspekte svog angažmana.
“Sport je ogroman izvor inspiracije za naše brendove, koji će ujediniti kreativnu izuzetnost i atletske performanse tako što će doprineti svom sjaju i hrabroj inovaciji ovoj izvanrednoj proslavi“, dodaje Arno.
Neki LVMH brendovi su ranije sponzorisali svjetska takmičenja. Hublot je bio zvanični mjerač vremena FIFA Svjetskog prvenstva. Kao što možete očekivati, druge kompanije velikih imena slijede primjer LVMH. Air France je obezbijedio sopstveno partnerstvo u pokušaju da poveća vidljivost brenda i ostvari više posla.
Olimpijske igre bi trebalo da se održe od 26. jula do 11. augusta, dok će Paraolimpijske igre trajati od 28. augusta do 8. septembra. Većina događaja biće održana u Parizu, dok će se druge svečanosti odvijati i u Marseju.