Marketing X Business

Marketinške strategije (1. dio): Content marketing

Marx.ba

(Foto: Ilustracija)

Prvi i najvažniji korak u vašoj marketinškoj strategiji je obilježavanje vaše internet teritorije. Kada kreirate vlastitu web stranicu, polažete pravo na digitalni prostor koji je u potpunosti vaš. Zatim, morat ćete ocrtati plan rasta vaše kompanije koristeći prave marketinške strategije kako biste generirali više potencijalnih klijenata, web prometa i stekli nove kupce. Od marketinga uticajnih ljudi i PR-a do SEO-a, pomoći čemo vam da istražite na koje vrste marketinga da se fokusirate kako bi podstakli rast vašeg poslovanja.

Marketinška strategija je sveobuhvatan plan dizajniran za promociju proizvoda ili usluga, privlačenje kupaca i postizanje kratkoročnih, srednjoročnih ili dugoročnih poslovnih ciljeva. Njegov krajnji cilj je da dopre do vaše ciljne publike kroz marketinške i reklamne kampanje, a zatim ih navede da kupe ili se uključe u vašu uslugu. Također vam može pomoći da mapirate našu ciljnu publiku, kao i najbolje načine da do njih dođete praćenjem i uvidima.

U suštini, marketinška strategija je sveobuhvatni plan koji svi koji odlučuju kako pokrenuti posao ili rade s postojećim poslom koriste za povećanje vidljivosti i na kraju svog profita. To može uključivati ​​bilo šta, od stvaranja snažnog identiteta brenda do razvoja inovativnih proizvoda i usluga.

Uspješne marketinške strategije trebaju biti prilagođene vašim specifičnim ciljevima i ciljevima. Kreiranje strateških marketinških strategija počinje definiranjem šta je marketing proizvoda za vašu nišu, razumijevanjem gdje se trenutno nalazite, identificiranjem ključnih područja poboljšanja i fokusiranjem na postizanje specifičnih ciljeva.

U narednom nizu tekstova donosimo vam marketinške strategije na koje se možete fokusirati, a prva je “marketing sadržaja”.

Content marketing (Marketing sadržaja)

U protekloj deceniji došlo je do promene u marketinškom načinu razmišljanja. Danas vidimo porast blogova, podcasta i webinara koji su privlačni i inkluzivni za publiku – tako da se osjećaju povezanije s brendovima.

Stvaranje vrijednog i informativnog sadržaja postalo je dobitno, posebno kada je u pitanju razvoj i poboljšanje angažmana kupaca.

Marketing sadržaja stvara stratešku priliku za vaše poslovanje da se smisleno poveže s klijentom. Sadržajni marketing vam također pomaže da stvorite svijest, postanete autoritet i ispričate priču. Rano fokusiranje na ovu strategiju je korisno za druge marketinške ideje, jer kasnije možete dijeliti svoj sadržaj na društvenim mrežama ili u biltenima e-pošte.

Najpopularnije strategije sadržaja su: Pisanje sadržaja, infografika, video marketing i pokretanje podcasta.