N. D.
Prvi i najvažniji korak u vašoj marketinškoj strategiji je obilježavanje vaše internet teritorije. Kada kreirate vlastitu web stranicu, polažete pravo na digitalni prostor koji je u potpunosti vaš. Zatim, morat ćete ocrtati plan rasta vaše kompanije koristeći prave marketinške strategije kako biste generirali više potencijalnih klijenata, web prometa i stekli nove kupce. Od marketinga uticajnih ljudi i PR-a do SEO-a, pomoći čemo vam da istražite na koje vrste marketinga da se fokusirate kako bi podstakli rast vašeg poslovanja.
Marketinška strategija je sveobuhvatan plan dizajniran za promociju proizvoda ili usluga, privlačenje kupaca i postizanje kratkoročnih, srednjoročnih ili dugoročnih poslovnih ciljeva. Njegov krajnji cilj je da dopre do vaše ciljne publike kroz marketinške i reklamne kampanje, a zatim ih navede da kupe ili se uključe u vašu uslugu. Također vam može pomoći da mapirate našu ciljnu publiku, kao i najbolje načine da do njih dođete praćenjem i uvidima.
U suštini, marketinška strategija je sveobuhvatni plan koji svi koji odlučuju kako pokrenuti posao ili rade s postojećim poslom koriste za povećanje vidljivosti i na kraju svog profita. To može uključivati bilo šta, od stvaranja snažnog identiteta brenda do razvoja inovativnih proizvoda i usluga.
Uspješne marketinške strategije trebaju biti prilagođene vašim specifičnim ciljevima i ciljevima. Kreiranje strateških marketinških strategija počinje definiranjem šta je marketing proizvoda za vašu nišu, razumijevanjem gdje se trenutno nalazite, identificiranjem ključnih područja poboljšanja i fokusiranjem na postizanje specifičnih ciljeva.
U narednom nizu tekstova donosimo vam marketinške strategije na koje se možete fokusirati, a nakon content marketinga, donosimo specifične informacije o social media marketingu.
Social media marketing (Marketing društvenih mreža)
Procjenjuje se da 71% malih i srednjih preduzeća koristi društvene medije za marketing, a 60% je prijavilo uspjeh s oglasima na društvenim mrežama, prema ovim marketinškim statistikama za mala poduzeća. Ovaj visok procenat ne iznenađuje. Marketing na društvenim mrežama jedan je od najutjecajnijih načina korištenja digitalnog marketinga za povećanje vidljivosti i stjecanje prometa na vašoj web stranici. Štaviše, to može biti vrijedna metoda generiranja potencijalnih kupaca, prodajni kanal, alat za uvid u publiku i servis za korisnike.
Od Instagram Reelsa do TikToka, vaše mogućnosti za izlazak pred novu publiku su beskrajne. Osigurajte da strateški odaberete kanale na koje ćete se najviše fokusirati, na osnovu vaše ciljne publike. Ako želite da dosegnete profesionalnu publiku, LinkedIn je neophodan za kreiranje stranice kompanije. Platforme društvenih medija su odličan način da se osigura prednost prvog pokretača, koncept u marketingu i poslovanju kada kompanije prve plasiraju na tržište u određenoj kategoriji proizvoda. Brzina kojom je moguće generirati i distribuirati multimedijalni sadržaj na društvenim mrežama idealna je za to.
Video marketing je format koji postaje sve popularniji na društvenim mrežama jer korisnici konzumiraju više sadržaja na svojim mobilnim uređajima (ova marketinška strategija također dobro funkcionira ako se fokusirate na mobilni marketing), pa ovo smatrajte važnim oblikom kreiranja sadržaja u vašoj marketinškoj strategiji. Ova marketinška strategija također omogućava brendovima da iskoriste fenomen viralnog sadržaja. Iako nije lako postići, može imati dramatičan utjecaj na ključne marketinške metrike i KPI, kao što su promet na web stranici i vidljivost brenda.
Oglašavanje na društvenim mrežama je još jedna komponenta koju ne treba zanemariti. Na primjer, oglašavanje na Facebooku može drastično povećati broj novih kupaca. Želite isprobati Facebook oglašavanje za svoj posao? Facebook Ads by Wix direktno se povezuje s vašom web lokacijom radi postavljanja i optimizacije vaših kampanja. Remarketing na kanalima društvenih medija je vrlo efikasan način da vratite ljude na vašu web stranicu kako bi obavili kupovinu.
Kako povećati angažman na društvenim mrežama, ključno je pitanje? Društveni mediji su možda besplatni za korištenje, ali vrijeme koje ulažete u kreiranje sadržaja za svaku platformu, povećanje liste pratilaca i interakciju s njima je vrlo dragocjeno. Imajući ovo na umu, posljednja stvar koju želite je kreirati račun na društvenim mrežama i na kraju razgovarati u praznoj sobi. Ili, još gore, razgovarati u prepunoj prostoriji, a da vas svi ignorišu.
Kada razvijete svoju strategiju na društvenim mrežama i date ljudima dobar razlog da se angažiraju s vama, požnjeti ćete mnogo prednosti: Izgradite veću svijest o brendu. Ne morate biti poznati na nivou Kim Kardashian da biste dobili dobar angažman. Potrebna vam je samo odlična strategija usmjerena na pravu publiku.
Imate odličnu web stranicu i obećavajuću ponudu. Ali konverzacijski stil marketinga na društvenim mrežama omogućava vam da zaista dopustite da glas i misli vašeg brenda zablistaju. Takođe vam olakšava unovčavanje vaše platforme. Eksponencijalno povećajte svoj doseg. Kada se neko bavi vašim objavama na društvenim mrežama, to može pomoći algoritmu da identifikuje vaš post kao relevantniji i zanimljiviji i veća je vjerovatnoća da će vaš sadržaj gurnuti u feedove više ljudi.
Razvijte smislene odnose. Za razliku od vašeg bloga, email marketinga ili tradicionalnog marketinga, gdje razgovarate sa svojom publikom, društveni mediji su razgovor. A kada ljudima date razlog za angažman, iz toga se mogu razviti zaista značajne interakcije. Omogućite bolju uslugu korisnicima. Čak i ako se ne bavite tehničkom podrškom na društvenim mrežama, jednostavno odgovaranje na pitanja zainteresovanim potencijalnim klijentima ili postojećim kupcima daje vam još jednu priliku da pokažete koliko su važni (i da pokažete drugima koji su znatiželjni o vašem brendu koliko ste zaista pažljivi). Dobijte preciznije podatke. Znate ko je vaša publika, ali metrika koju dobijete od društvenog angažmana i društvenih signala mogu vam reći mnogo više o njihovoj priči i informirati kako se bolje povezati s njima.