N. D.
Kako godina odmiče, savršeno je vrijeme da razmislite o tome šta je uspjelo, a šta nije u marketinškoj strategiji vašeg poslovanja. S obzirom da je 2025. pred vratima, sada je vrijeme da se pripremite za krajolik marketinga društvenih medija koji se brzo razvija.
Budimo jasni, svijet društvenih medija se iz temelja promijenio, a mnoge strategije koje su nekada bile vrlo efikasne sada su zastarjele. Ako se vaše poslovanje još uvijek oslanja na taktiku od prije pet godina, možda već zaostajete. Prisjetite se dana kada je jednostavno postojanje velikog broja pratilaca značilo da će vaš sadržaj vidjeti hiljade.
Danas platforme kao što su TikTok i LinkedIn daju prioritet kvalitetu i angažmanu pojedinačnih objava u odnosu na broj vaših pratilaca. Sjećate li se kada je objavljivanje istog sadržaja na svim platformama funkcioniralo kao šarm? Sada, ta strategija jedva zagrebe površinu, jer publika svake platforme zahtijeva prilagođen sadržaj. Ili šta kažete na nekada isprobanu metodu intenzivno produciranih, uglađenih videa koji dominiraju angažmanom?
U 2025. autentični i sirovi sadržaji mogli bi pobjeđivati. Igra društvenih medija se promijenila, a preduzeća koja se prilagode ovim promjenama će napredovati. Oni koji se drže zastarjelih metoda riskiraju gubitak vremena, novca i truda. Zaronimo u prvih pet lekcija koje će vam pomoći da srušite svoju marketinšku strategiju na društvenim mrežama 2025.
1. Prilagođeni sadržaj po platformi
Stari mentalitet „pošalji i doći će“ je zastario. U 2025. godini sve je u stvaranju sadržaja koji će odjeknuti s vašom publikom na svakoj specifičnoj platformi. Dani kopiranja i lijepljenja jednog sadržaja na Instagram, TikTok, LinkedIn i YouTube umiru. Publika svake platforme različito konzumira sadržaj. Video koji dobije dva miliona pregleda na TikToku mogao bi propasti na Instagramu ili LinkedInu osim ako ga ne prilagodite. Počnite razmišljati o nijansama specifičnim za platformu – vaša kopija, vizualni sadržaj i ton moraju odražavati preferencije publike. Imajte na umu, međutim, da postoji više načina za kreiranje sadržaja izvan društvenih medija i da vaš najbolji sadržaj može biti podcast, bijele knjige ili Slideshare. Nemojte se bojati eksperimentirati izvan društvenih medija 2025.
2. Fokusirajte se na pojedinačne objave, a ne samo na svoj račun
Društveni mediji su se udaljili od favoriziranja naloga s velikim brojem pratilaca. TikTok je ovo revolucionirao svojim algoritmom koji daje prioritet kvalitetu pojedinačnih postova, a ne cjelokupnom profilu. Druge platforme kao što su LinkedIn, YouTube Shorts i Instagram ih prati. To znači da je svaki post koji kreirate nova prilika da postanete viralan i dosegnete novu publiku. Uložite energiju u izdvajanje svakog dijela sadržaja, od sličice do prve tri sekunde videozapisa. Izrada je ključna.
3. Kvalitet naspram kvantiteta: Uspostavite pravu ravnotežu
Uobičajeno pitanje je da li češće objavljivati ili se fokusirati na manje, visokokvalitetnih postova. Odgovor je i jedno i drugo – ako možete to da upravljate. Na primjer, ako jedna objava dobije četiri miliona pregleda, a druga tri po 8.000 pregleda, jedan post sa visokim učinkom mogao bi se činiti vrijednijim. Ali zajedno, ta tri manja mjesta mogu postići veći doseg. Pravi za ponijeti? Mjerite uspjeh prema ukupnom broju pregleda svih postova, a ne samo prema učinku pojedinačnog sadržaja.
4. Budite opsjednuti brendom
Sve je roba osim vašeg brenda. Vaša sposobnost da se izdvojite zavisi od identiteta vašeg brenda i emocionalne veze koju stvarate sa svojom publikom. To znači ići dalje od proizvoda. Pokažite lica, priče i vrijednosti iza vašeg poslovanja. Brendovi će morati zaista naučiti kako se povezati s publikom i ići dublje od samo upečatljivih džinglova ili jako proizvedenih reklama. Bez jakog brenda, rizikujete da vas konkurenti kopiraju ili poskupe.
5. Testirajte, prilagodite se i razvijajte se
Uspjeh na društvenim mrežama zahtijeva stalno testiranje. Eksperimentirajte s različitim vrstama sadržaja, od videozapisa do pisanih postova. Izmjerite učinak svakog od njih, a zatim udvostručite ono što radi. Ne bojte se neuspjeha. Svaki promašaj je korak bliže otkrivanju šta ima odjeka kod vaše publike. Osim toga, iskoristite prednosti novonastalih trendova kao što su alati za kreiranje sadržaja zasnovani na umjetnoj inteligenciji i lokalne, personalizirane kampanje koje povećavaju neskalabilna iskustva. Postoji preko 64 vrste sadržaja koje možete kreirati. Većina preduzeća kreira samo dva, video ili statičnu sliku. Naučite ostalih 62 i počnite eksperimentirati.
Zaključak: Vrijeme je za djelovanje. Pejzaž društvenih medija je dinamičniji nego ikad. Ono što je uspjelo ove godine neće ga smanjiti u 2025. Fokusirajući se na strategije specifične za platformu, kreirajući izuzetan sadržaj i ostajući vjerni svom brendu, možete se kretati kroz promjene i pozicionirati svoje poslovanje za dugoročni uspjeh. Što prije prihvatite ove lekcije, to ćete biti spremniji da prihvatite izazove i prilike u novoj godini. Evo da 2025. učinite vašom najupečatljivijom godinom do sada u svijetu marketinga na društvenim mrežama.
VEZANO