Marketing X Business

Martech strategije trebaju biti otporne na budućnost

N. D.

(Foto: MarTech Pulse)

Martech ne postoji u vakuumu. Budite korak ispred uzimajući u obzir makro faktore koji utiču na marketinške strategije. Kao martech praktičari, moramo biti u toku sa više od karakteristika proizvoda i kanala, mogućnosti, poređenja konkurenata, uklapanja stekova, najboljih praksi, itd.

Trebalo bi uzeti u obzir i makro faktore, koje Investopedia definira kao „utjecajan fiskalni, prirodni ili geopolitički događaj koji u velikoj mjeri utječe na regionalnu ili nacionalnu ekonomiju.

Pravi izazovi

Na primjer, američki Kongres se vratio tome uz podršku Bijele kuće. Ozbiljno razmatra zabranu kineske društvene mreže TikTok kako bi je natjerala da se proda kompaniji koja nije kineska.

Novinske kuće se fokusiraju na pojedinačne influensere koji značajan dio svojih prihoda duguju kanalima društvenih medija. Zabrana platforme bi ugrozila njihove kratkoročne i srednjoročne egzistencije. Veće kompanije koje uživaju u uspjehu koristeći TikTok kao ciljani kanal također će se suočiti s izazovima ako aplikacija bude zabranjena.

Međutim, nacionalne zabrane nisu jedine prijetnje pojedinačnim utjecajnim osobama i kompanijama. Promjene načina na koji različite platforme administriraju svoje oglasne mreže također imaju utjecaj na nizvodno. CNBC je nedavno objasnio kako su kompanije koje su usmjerene direktno na potrošače (D2C) imale koristi od jeftinog oglašavanja na društvenim mrežama prije mnogo godina, ali se sada muče jer platforme povećavaju cijene svojih oglasa. Ovo uključuje poznate kompanije kao što su Allbirds, Casper i Peloton.

Kao martech praktičari, svakako smo svjesni izazova sa kojima se suočavaju naše SEO kolege kada pretraživači podešavaju svoje algoritme za rangiranje. Ne zaboravimo i kako regulatori i pretraživači postavljaju dodatna ograničenja na kolačiće. Iako je važno uključiti takve prijetnje u planiranje kontinuiteta poslovanja, ovdje postoji veća briga.

Makro faktori

Prvo, tu su prevrtljivi hirovi ultrabogatih vlasnika. Na primjer, kada je Elon Musk kupio X/Twitter, jedan od glavnih pokretača bilo je smanjenje uslova usluge vezanih za interakciju korisnika. Musk je smatrao da platforma krši “slobodu izražavanja” previše korisnika. Zatim je smanjio veličinu tima zaduženog za održavanje pozitivne interakcije u zajednici. Ovo je uplašilo glavne oglašivače zabrinuti zbog toga što se njihovi postovi pojavljuju pored problematičnih materijala. Nadalje, ove promjene su dovele do dramatičnog pada upotrebe koji je suzio publiku koju X može ponuditi oglašivačima.

Postoji trenutna podcast reklama za ADP, kompaniju za ljudske resurse. Oglas se fokusira na zaposlenike koji razgovaraju o rizicima za svoju organizaciju i jedan od njih se pita šta bi se dogodilo da poznata ličnost kupi kompaniju. Ono što čini smiješnu šalu u oglasu zahtijeva ozbiljno razmatranje u stvarnom svijetu, mišljenje je martech stručnjaka.

Kulturni ratovi

Drugo, politička kultura ponekad utječe na naš posao. Nedavni primjer je moderiranje društvenih medija.

Pojedini političari (za razliku od drugih istaknutih pojedinaca, poput Muska) doveli su u pitanje politike moderiranja platformi društvenih medija, optužujući tehnološke kompanije da zauzimaju stranu. Ovaj kulturni rat uticao je na većinu platformi, ne samo na X.

(Foto: Shutterstock)

Kako su neke platforme olakšale moderiranje, brendovi pronalaze svoje postove i reklame pored nečijeg kontroverznog mišljenja o vrućem pitanju. Iz perspektive brenda, ovo je problematično. Iako se kompanije možda ne bave određenim temama, izgled podrške nekom stavu može dobiti i — što je još važnije — odbiti potencijalne kupce.

Zatim postoje trenuci kada se istaknuta politička ličnost obruši na platformu i dramatično utiče na njenu cijenu dionica, ugrožavajući njenu kratkoročnu stabilnost. Takvi događaji mogu dodatno ugroziti održivost kanala za oglašivače i naravno da i na to treba obratiti pažnju.

Društvene promjene

Treće, društvene promjene također mogu utjecati na prikladnost i djelotvornost platformi. Mnogi u društvu okrivljuju društvene medije za značajan pad mentalnog zdravlja mladih. Ovo svakako ugrožava kako kompanije s proizvodima orijentiranim na mlade mogu koristiti tehnološke platforme za oglašavanje mladima, a postoji mnogo više implikacija na ovu društvenu zabrinutost.

Ova svijest je također inspirisala mnoge ljude koji su mladi u srcu, ali ne po godinama, da smanje upotrebu društvenih medija, što utiče na to kako kompanije mogu koristiti takve platforme da i njih ciljaju.

Akcije

Postoje načini na koje možemo ostati u toku. Na primjer, mnoštvo specijaliziranih medija fokusiranih na tehnologiju pokriva kako širi geopolitički, politički i društveni trendovi i događaji utječu na naše profesionalne živote. Njihovo slušanje i čitanje njihovih povezanih izdanja pomoći će nam da ostanemo svjesni relevantnih trendova.

Još jedno važno mjesto za uključivanje takvog rada je naš stalni profesionalni razvoj. Ovo bi trebalo uključivati ​​mnogo više od uskog učenja vezano za naše specifične radne funkcije. Osim poboljšanja naših međuljudskih vještina, trebali bismo pratiti šta se dešava u određenim industrijama u kojima radimo.

Možda postoji nešto posebno relevantno za određene industrije. Kompanije za upravljanje stanovima, na primjer, naišle su na probleme u prošlosti jer su koristile platforme za oglašavanje poput Facebooka za ciljanje ljudi koristeći demografske filtere poput rase i prihoda. To dovodi do diskriminacije u pogledu stanovanja, što nije dobro izgleda. Taj sektor treba da ostane na oprezu na različite načine od drugih industrija.