Marketing X Business

Marx.ba za volanom modela Renault Clio: Privlačan i ekonomičan

N. DEMIROVIĆ

(Foto: Marx.ba)

Naspete 39 litara benzina i 32 litra autoplina (LPG) i možete preći čak i 1.400 kilometara ukoliko niste previše agresivni kao vozač. Prevesti je lako – impresivno, a ako se tome doda još da je tu minimalna emisija štetnih gasova, ona i ona narodna o sitom vuku i ovcama na broju, postaje itekako realna.

Renault Clio TCe 100 LPG Evolution, oznaka je francuske uzdanice koja vam garantira upravo gore navedene brojke. Guma M kao distributer vam garantira i cijenu od 35.500 KM, pet godina ili 100.000 kilometara garancije, i onda lako izračunate na čemu ste.

Nije baš praksa, ali zašto ne već sada reći zaključak. Renault Clio je više nego dobar automobil za klasu kojoj pripada. Ima puno dobrog u unutrašnjosti, lijepo izgleda, vožnja je ugodna, ekonomičan je, ima dobro upravljanje i sve to po konkurentnoj cijeni.

Najprodavaniji gradski automobil francuskog proizvođača prošao je estetski redizajn i nadogradnju opreme, zadržavši sve svoje prednosti i lidersku poziciju u segmentu. Renault Clio je kontinuirano na tržištu od 1990. godine, a njegovih pet generacija prodalo je više od 16 miliona automobila širom svijeta.

Clio je jedan od najikoničnijih u historiji francuske kompanije. Međutim, kako bi zadržao ovaj imidž i nastavio da bude jedan od najjačih prijedloga u kategoriji. Urađen je konkurentan redizajn, a ekipa ekipa portala Marx.ba imala je priliku da se uvjeri u ono što nudi.

Obnovljeni Clio lansira novi Renaultov dizajnerski identitet, naglašavajući na taj način važnost modela, donoseći jači “dijamant” u središtu naglašene rešetke, novi dizajn Pure Vision LED prednjih svjetala s potpuno drugačijim dizajnom u dnevnim svjetlima koji su sada okomiti, dok je i branik redizajniran za bolje hlađenje motora i smjer strujanja zraka oko karoserije i poda.

Sa stranensu ostale skrivene ručke zadnjih vrata, a nazad je osvježen branik koji je na svojim krajevima dobio uglove sa ukrasnim otvorima za ventilaciju, a nova su i trodimenzionalna LED zadnja svjetla sa prozirnim “kapicama”.

Značajne promjene su također u kabini obnovljenog Renault Clia, koji sada ima nove ekološke presvlake koje se nalaze na sjedištima, panelima vrata i instrument tabli. Istovremeno, njegov digitalni profil je ojačan novom instrument tablom u boji sa impresivnom grafikom, bogatim informacijama i dijagonalom koja se kreće do 10 inča, poput automobila koji nam je bio na raspolaganju.

Multimedijalni sistem je ostao isti i jedan je od najboljih u klasi, a sa druge strane kabina obnovljenog Clia pete generacije izgleda još modernije i preciznije za oko, sa materijalima na instrument tabli i oko vrata koji su dosta pažljivi u kvaliteti.

Komandna tabla sa horizontalnim linijama sastoji se od meke i tvrde plastike veoma dobrog kvaliteta, sa ekološki prihvatljivom tekstilnom oblogom lijepe teksture i dosta obloga. Istovremeno, postoji nekoliko džepova za vaše svakodnevne sitnice, ali držači čaša na podnoj konzoli nalaze se vrlo blizu ručne kočnice.

Vozač obnovljenog modela Renault Clio sjedi na udobnom sjedištu, a što se tiče vidljivosti, Clio je na veoma dobrom nivou.

Prostori nisu promijenjeni, što znači da će četiri odrasle osobe udobno stati i neće imati problema sa koljenima ili glavom. Prtljažnik ostaje najbolji u klasi. Ima oblik koji se u potpunosti može iskoristiti, a njegov kapacitet dostiže 1.069 litara ukoliko se obore zadnja sjedišta.

Njegov 6-brzinski mjenjač osigurava živost, što je lako uočljivo i olakšava održavanje motora u njegovom korisnom radnom opsegu. Menjač je neupadljiv na osjećaj i ima relativno kratak hod, a kočnice dobro odgovaraju na reakciju vozača.

Clio se nosi sa neravninama na putu bez problema. Kvalitet vožnje je na viskom nivou, čemu doprinosi dobra zvučna izolacija u predjelu kupola i niska aerodinamička buka.

I na kraju pokoji detalj više o onome što se nalazi u njedrima ovog automobila. Između ostalog ima tri cilindra, 4-taktni motor smješten naprijed poprečno, turbopunjač i četiri ventila po cilindru. Najveća snaga na benzin mu je 67 kW – 91 KS od 4.800 do 5.000 obr/min., a na LPG 74 kW – 101 KS od 4.600 do 5.000 obr/min.

VEZANO

Renault Symbioz stigao u BiH: Upoznajte porodično “vozilo za život”