Marx.ba

Meta i EssilorLuxottica predstavili su nove pametne naočale Oakley Meta HSTN – prvi model izvan dosadašnje Ray-Ban serije, koji donosi napredne karakteristike prilagođene sportistima i aktivnim korisnicima. Ove pametne naočale predstavljaju nastavak višegodišnjeg strateškog partnerstva dvije kompanije, s ciljem redefiniranja načina na koji nosiva tehnologija može obogatiti svakodnevni život.
Novi model Oakley Meta HSTN (izgovara se “haus-tn”) dolazi s početnom cijenom od 399 dolara, a korisnicima nudi kombinaciju napredne optike i integrirane umjetne inteligencije. Uređaj koristi PRIZM Lens tehnologiju poznatu iz Oakleyjeve sportske linije, koja poboljšava vidljivost u različitim svjetlosnim i vremenskim uvjetima – što ga čini idealnim za sportiste i rekreativce na otvorenom.
Uz vizuelnu jasnoću, naočale nude i proširenu funkcionalnost – uključujući digitalnog pomoćnika Meta AI, koji omogućuje korisnicima da glasovno pristupaju informacijama poput vremenske prognoze, kontroliraju muziku ili aktiviraju kameru za snimanje aktivnosti. S poboljšanom baterijom i unaprijeđenom kamerom, novi model nadmašuje drugu generaciju Ray-Ban Meta naočala, čija početna cijena iznosi 299 dolara, piše Poslovni puls.
Estetski, HSTN dolazi u nekoliko kombinacija boja – uključujući sivu s crvenim lećama te klasičnu crnu varijantu. Uređaj je vodootporan, a posebno izdanje s pozlaćenim lećama i zlatnim detaljima, po cijeni od 499 dolara, bit će dostupno za prednarudžbu od 11. jula. Standardni modeli u prodaju stižu kasnije ovog ljeta.
U međuvremenu, i drugi tehnološki divovi jačaju svoju prisutnost na ovom tržištu. Alphabet je nedavno sklopio partnerstvo vrijedno 150 miliona dolara s brendom Warby Parker za razvoj AI naočala temeljenih na Googleovom Gemini pomoćniku, dok Snap najavljuje novu generaciju svojih naočala za proširenu stvarnost u 2026.