Marketing X Business

Milioner vjeruje da je ovo jedina vještina koja vam treba za uspješnu karijeru

Marx.ba

(Foto: ELI)

Postoji vještina koja je potrebna svim mladim ljudima kako bi napredovali na radnom mjestu, a milioner, serijski poduzetnik i profesor marketinga pri Stern School of Business na Univerzitetu u New Yorku Scott Galloway otkrio je o kojoj je kompetenciji riječ.

– Kad bih savjetovao svoju djecu, rekao bih im da je vještina pripovijedanja (storytellinga) ona koja će zaživjeti, izjavio je Galloway za CNBC, prenosi Pd.

Platforme za komunikaciju mogu se brzo mijenjati, no važno je razviti “sposobnost kvalitetnog pisanja, artikuliranja i predstavljanja ideja uz pomoć podataka, infografika i slajdova, smatra milioner.

Inače, Galloway je 2005. godine pokrenuo L2 Inc. – istraživački projekt koji je prerastao u konsultantsku kompaniju za poslovnu inteligenciju i koji pomaže robnim markama naučiti kako da plasiraju proizvode publici na internetu.

Kako stoji u izvještaju Komisije za vrijednosne papire i berzu SAD, kompanija za poslovno savjetovanje Gartner 2017. godine kupila je Gallowayjev L2 Inc. za više od 130 miliona dolara.

Umijeće pripovijedanja može ozbiljno pridonijeti poslovnom uspjehu kompanije, ali ga i narušiti, a oni koji ga usavršavaju ne bi se trebali oslanjati isključivo na alate koji koriste umjetnu inteligenciju (AI) poput ChatGPT-a. Ne znamo hoće li za pet godina neka neuronska mreža zamijeniti ChatGPT. Ne znamo hoće li programiranje zastarjeti, dodao je.

Razumijevanje umjetne inteligencije je važno, ali to nije jedina vještina potrebna za uspjeh na poslu. Poslodavci žele zaposliti kandidate koji kombiniraju meke i tvrde vještine, poput analitičkog i kreativnog razmišljanja, vođenja i znatiželje, navodi se u ovogodišnjem izvještaju konzultantske kompanije Oliver Wyman.

Pronalaženje načina da postanete stručnjak u svom području formula je za uspjeh, bez obzira na to što se još događa oko vas, kaže Galloway.

– Pronađite nišu, koliko god ona uska bila i pokušajte ju usavršiti. Posvetite se tome da budete jedan od najupućenijih ljudi na svijetu u svojoj domeni. Nikada nećete biti stručnjak u bilo čemu, ako u tome ne uživate, zaključio je američki poduzetnik.

Povezani članci