Marketing X Business

Meta oglašivači: Nepravilan automatizirani sistem smanjuje prodaju i povećava troškove

N. D.

(Foto: Adweek)

Brendovi tvrde da tekući problemi sa Meta algoritmom značajno utječu na performanse kampanje na svim platformama. Meta oglašivači kažu da su troškovi vođenja kampanja na njihovim platformama porasli zbog tekućih problema s njegovim algoritmom.

Brendovi navode da su prodaja i povraćaj troškova oglašavanja naglo pali, dok su cijena po kliku i cijena po 1.000 impresija porasli za faktor tri u posljednjih nekoliko mjeseci – bez objašnjenja iz Metae zašto.

Zašto nas briga. Ako prijavljeni tekući problemi s algoritmom nastave utjecati na performanse oglasa, trgovci će morati poduzeti mjere za smanjenje troškova istraživanjem konkurentskih platformi kao što su Google i TikTok.

Detalji: Meta je globalni lider u digitalnom oglašavanju sa svojim platformama koje zauzimaju oko 22% tržišta, navodi Emarketer. Naročito mala preduzeća tradicionalno su se oslanjala na Metu kako bi dosegla svoju ciljnu publiku zahvaljujući efikasnosti svoje tehnologije ciljanja koja pokreće AI. Međutim, mnogi oglašivači tvrde da pouzdani sistem oglašavanja giganta društvenih medija trenutno ima značajne probleme, što je neke navelo da preusmjere svoje budžete na konkurentske platforme.

Utjecaj: Očekuje se da će potencijalni utjecaj ovog prijavljenog problema sa sistemom na prihod od oglasa postati očigledan do kraja mjeseca kada Meta objavi svoju zaradu u prvom kvartalu. Stručnjaci predviđaju da će Meta prijaviti 36,1 milijardu dolara prihoda od reklama.

Reakcija: Cody Plofker, direktor marketinga u brendu Jones Road Beauty, rekao je u podcastu “Operators”:

– Tamo je brutalno. Trenutno je nešto strašno neobično u vezi Mete.

Šta Meta kaže. Meta je priznala da je bilo nekih tehničkih problema koji su utjecali na oglase, ali je negirala da su problemi bili široko rasprostranjeni.

– Naš sistem oglasa radi kako se očekuje za veliku većinu oglašivača. Nedavno smo popravili nekoliko tehničkih problema i istražujemo malu količinu dodatnih izvještaja oglašivača kako bismo osigurali najbolje moguće rezultate za poduzeća koja koriste naše aplikacije, rekao je portparol Metae za Bloomberg. ”

Povezani članci