Marketing X Business

MUST HAVE priznanja za 2026. godinu: Standard tržišne izvrsnosti i povjerenja potrošača

Marx.ba

(Foto: Marx.ba)

U Mercator centru Ložionička jučer je upriličena svečana dodjela priznanja MUST HAVE brendovima za 2026. godinu, projekta koji iz godine u godinu izdvaja brendove prepoznate kao pouzdan i nezaobilazan izbor u svakodnevnoj kupovini potrošača.

Događaj je okupio predstavnike vodećih kompanija iz sektora robe široke potrošnje, maloprodajnih i distributivnih lanaca, kao i brojne partnere iz pratećih industrija, čime je još jednom potvrđen značaj MUST HAVE projekta kao relevantne tržišne platforme koja povezuje proizvođače, trgovce i krajnje potrošače.

U fokusu priznanja nalaze se brendovi koji dugoročno grade povjerenje tržišta kroz dosljedan kvalitet, stabilnu prisutnost na policama i jasno razumijevanje potreba savremenih kupaca.

MUST HAVE priznanje ističe proizvode koji su se tokom vremena nametnuli kao prvi izbor potrošača, te koji svojim kontinuitetom potvrđuju sposobnost da ostanu relevantni i konkurentni u promjenjivim tržišnim okolnostima.

Projekat se temelji na jasno definiranim kriterijima koji obuhvataju kvalitet proizvoda, dostupnost, kontinuitet tržišne prisutnosti, inovativne komunikacijske pristupe, kao i dugoročnu orijentaciju ka razvoju i unapređenju ponude. Upravo takav pristup čini MUST HAVE priznanje pouzdanom potvrdom pozicije brenda na tržištu.

Poseban akcenat stavljen je i na značaj partnerskih odnosa, koji predstavljaju ključnu kariku u realizaciji projekta. Dugogodišnja saradnja s maloprodajnim lancima omogućava da prepoznati brendovi dobiju dodatnu vidljivost i direktan kontakt s potrošačima u mjestu donošenja kupovne odluke.

– Već četvrtu godinu zaredom u Mercatoru Ložionička okupljamo ključne aktere tržišta robe široke potrošnje s ciljem promocije najprepoznatljivijih i najznačajnijih proizvoda koji imaju važnu ulogu u svakodnevnoj potrošnji. Ovaj događaj predstavlja važnu platformu za jačanje saradnje između proizvođača, distributera i retaila kao završne karike u lancu snabdijevanja. Proizvodi koji su ponijeli priznanja već su prepoznati od strane široke potrošačke javnosti, a njihovo dodatno isticanje doprinosi kvalitetnijoj i konkurentnijoj ponudi Konzuma i
Mercatora, ali i ostalih partnera projekta. Ovakve inicijative direktno utiču na unapređenje prodaje, jačanje povjerenja potrošača i održivi rast svih učesnika, zbog čega ćemo i u budućnosti nastaviti snažno podržavati projekte ovog značaja – istaknuo je Emir Zuhrić, direktor Sektora maloprodaje kompanije Konzum.

Podrška medijskih partnera dodatno osigurava kontinuitet komunikacije prema javnosti i doprinosi jačanju povjerenja potrošača, stvarajući sinergiju između brendova, trgovaca i tržišta u cjelini.

– MUST HAVE priznanje rezultat je jasne ideje – da se istaknu brendovi koji dugoročno opravdavaju povjerenje potrošača. Ovo nije priznanje trenutnom uspjehu, već potvrda kontinuiteta, odgovornosti i sposobnosti da se odgovori na očekivanja tržišta, izjavio je Rešid Muratović, glavni i odgovorni urednik InStore magazina i organizator projekta, naglašavajući da je cilj inicijative kontinuirano podizanje standarda u maloprodajnoj
industriji.

Nakon svečane ceremonije, nagrađene brendove očekuje dodatna tržišna vidljivost kroz strateško pozicioniranje u najvećim maloprodajnim lancima, uključujući Konzum, Mercator i Kort, kao i nastavak promocije putem digitalnih kanala i mreže LED displeja širom Bosne i Hercegovine.

Ovaj višekanalni pristup omogućava da se poruka o kvaliteti, povjerenju i izvrsnosti nastavi komunicirati i nakon samog događaja, dodatno potičući potrošače na informirano donošenje odluka prilikom kupovine.

MUST HAVE priznanje time se potvrđuje kao relevantan tržišni standard, dok nagrađeni brendovi učvršćuju svoju poziciju ne samo kroz prodajne rezultate, već i kroz dugoročno izgrađen odnos povjerenja s potrošačima.

MUST HAVE brendovi za 2026. godinu:

Antique Pelinkovac, Aqua Viva Sport, Argeta, Bajadera Cream Liqueur, Basso, Café Brazil, Eurocompany La GRANA, Faks, Fast Energy, Festigia Malvazija, Frosch Soda, Grand kafa, Jaffa TAK Multigrain, Lemonish, MEGGLE kiselo vrhnje za svježi sir, MI99 grčki jogurt, MI99 maslac, MI99 Natura kisela pavlaka za svježi sir, Milka Choco
Croissant, Milka Croissant, Milka Nussini, Nutrino Lab, OGX Shampoos & Conditioners, Patelina, Pelinova Pelinkovac, Pepsi, Pfanner, Plantago čajevi, Proteini.si Proteinbar, Riki – Više od riže i Septona Calm n Care.