Marketing X Business

Na bh. tržište ušao trgovački lanac Belodore

Marx.ba

(Foto: Belodore)

Belodore je otvorio svoju prvu parfumeriju u Bosni i Hercegovini, čime je svoje poslovanje proširio na sedmu zemlju u regionu, pored Srbije, Crne Gore, Hrvatske, Mađarske, Sjeverne Makedonije i Bugarske. Otvorili su 14. maloprodaju ovog brenda.

– Ponosni smo što je i Bosna i Hercegovina sada dobila priliku da bude dio naše jedinstvene parfemske priče. Naša misija je oduvijek bila ne samo da našim kupcima otkrijemo sve čari najboljih mirisa, već da im pružimo vrhunske , luksuznom uslugom kakvu do sada nisu doživjeli, nastavit ćemo širiti svoju prisutnost na regionalnom tržištu, unapređivati ​​naše proizvode i usluge kako bismo svojim korisnicima pružili što bolje iskustvo, rekao je Miloš Milutinović, direktor DP Lux grupe, koja je vlasnik maloprodajnih lanaca Belodore, Plaza i L’ Occitan.

U Banjoj Luci, u prizemlju trgovačkog centra Delta Planet Banja Luka, proteklog vikenda otvorena je prva Belodore parfumerija u Bosni i Hercegovini. Potrošačima je dostupno više od 30 brendova među kojima se ističu: Tiziana Terenzi, Xerjoff, Acqua di Parma, Nishane, Roja, Juliette has a gun, Mancera i Born to Stand Out.

Na otvorenju, od 26. do 28. jula  potrošači će imati priliku iskoristiti popust od 20% na kupovinu cjelokupne ponude (popust se ne odnosi na brendove Creed i Xerjoff).