N. D.
TikTok je na čelu uspona kratkog video sadržaja koji je olujom zauzeo svijet digitalnog marketinga sa više od milijardu aktivnih korisnika širom svijeta. Platforma se iz igre za tinejdžere pretvorila u moćan marketinški alat za kompanije svih veličina.
Evo savjeta stručnjaka za mala preduzeća koja se pridružuju TikToku.
Prihvatite kreativnost
TikTok je posebno vrijedan za mala preduzeća koja mogu biti kreativna s ponudom svojih proizvoda ili usluga. Bilo da se radi o uvidu iza kulisa kako je vaš proizvod napravljen, svjedočenjima kupaca ili edukativnim sadržajima koji nude vrijednost vašoj publici, mogućnosti su beskrajne. TikTok omogućava vlasnicima malih preduzeća da humanizuju svoje brendove i povežu se sa potencijalnim kupcima na ličnom nivou, što je od vitalnog značaja na trenutnom konkurentnom tržištu.
Razumite svoju publiku
Prije nego što vlasnici malih preduzeća krenu u TikTok moraju razumjeti ko je njihova ciljna publika i da li su kupci na koje ciljaju aktivni na platformi. TikTok-ova korisnička baza ima tendenciju da se izobliči, a većina su GenZ i Millennials. Međutim, ovi mlađi potrošači utiču na odluke o kupovini i čine sve veći procenat radne snage i samih preduzetnika.
Vlasnici malih preduzeća moraju imati na umu da čak i ako njihovi klijenti nisu na TikToku, djeca, zaposleni ili poslovni partneri njihovih klijenata mogu biti na platformi, što je dovoljan razlog da razmislite o TikToku. Ako je vaše poslovanje ciljano na mlađu demografsku kategoriju ili želite da vaš brend bude spreman za budućnost, TikTok može biti efikasan alat za interakciju s novom generacijom kupaca. Međutim, ako je vaša publika starija i tradicionalnija, možda ćete morati razmisliti hoće li platforma pružiti pravi povrat ulaganja za vaše marketinške napore.
Dijelite obrazovni sadržaj
Saradnja sa mikro-influencerima koji imaju manje, ali veoma angažovane pratioce može biti isplativ način promocije vašeg malog biznisa.
Partnerstvom s lokalnim utjecajem čija publika odgovara vašem ciljnom tržištu, možete značajno proširiti svoj doseg i kredibilitet na platformi.
Cyber sigurnost
Dok mala preduzeća istražuju TikTok online bezbjednost ne treba zanemariti jer su mala preduzeća često laka meta za cyber kriminalce zbog ograničenih bezbednosnih resursa, kaže Ramotala.
Nekoliko jednostavnih koraka, kao što je korištenje jakih lozinki, omogućavanje dvofaktorske autentifikacije, edukacija zaposlenika i praćenje aktivnosti računa, mogu uvelike zaštititi vaše poslovanje na mreži. Uravnotežujući uzbuđenje novih marketinških alata sa osnovnim sigurnosnim mjerama, možete pouzdano povećati svoje prisustvo na platformama kao što je TikTok, piše IOL Business.
VEZANO
Oglašavanje: Rizik od prevelikog povjerenja u prepoznatljivu imovinu brenda