N. D.
Oglašavanje na socijalnoj mreži je vitalna prednost u oglašavanju potrošačima na webu. Ako želite da steknete rejting i kupce na mreži, najbolja mjesta i kanali za oglašavanje na mreži moraju biti dio vašeg marketinškog plana.
Ne postoji jedinstven odgovor na to koje mreže nude najbolje mogućnosti oglašavanja. Najbolje mjesto za oglašavanje vašeg brenda ovisit će o vašem proizvodu, publici koju želite privući, vašim poslovnim ciljevima, vašem budžetu za oglašavanje…
Danas možete pronaći online oglase na gotovo svakoj digitalnoj platformi, ali ako još uvijek imate problema s odlučivanjem o najboljem marketinškom kanalu za vaše online oglašavanje, razmotrite neke od opcija koje ćemo vam ponuditi. Objavit ćemo desetak socijalnih mreža o kojima trebate razmisliti, a prvi tekst je bio posvećen oglašavanju na Facebooku, a sada donosimo ono što se odnosi na Instagram.
Instagram, u vlasništvu Facebooka, daje vam pristup ogromnoj publici. Aplikacija ima 500 miliona korisnika koji svakodnevno otvaraju Instagram. Iako je ovo daleko manja baza korisnika od Facebooka, ona je također baza s visokom koncentracijom ljudi iz poželjne demografije.
Publika u ovoj aplikaciji teži prema veoma poželjnim dobnim grupama Millennial i Gen Z. Instagram je veoma vizuelno privlačna platforma. Ako su vaši proizvodi dobro fotografisani, to može biti idealno i privlačno mjesto za interakciju putem marketinga sadržaja.
Platforma vam omogućava da svim objavama dodate svoju poslovnu adresu i broj telefona, što znači da je potencijalnim klijentima lakše doći do vas. Ima kritičara koji kažu da su informacije koje mogu dobiti od Instagrama o tome ko klika na njihove oglase i kako se ti kupci ponašaju rijetke. Ako tražite detaljnije izvještaje, oni koje Instagram pruža mogu vas natjerati da poželite više.
Također možete pristupiti punim funkcijama Instagrama samo u njihovoj mobilnoj aplikaciji. Ovo može biti nedostatak ako više volite da upravljate svojim poslovanjem iz desktop okruženja. Međutim, ako ste vrlo pismeni na mobilnim uređajima, korištenje ove stranice činit će vam se intuitivnim.
Budući da većina pametnih telefona sada ima visokokvalitetne kamere, pa čak i opremu za uređivanje, možete čak kreirati potpunu, profesionalnu reklamnu kampanju direktno sa svog telefona.