N. D.
Oglašavanje na socijalnoj mreži je vitalna prednost u oglašavanju potrošačima na webu. Ako želite da steknete rejting i kupce na mreži, najbolja mjesta i kanali za oglašavanje na mreži moraju biti dio vašeg marketinškog plana.
Ne postoji jedinstven odgovor na to koje mreže nude najbolje mogućnosti oglašavanja. Najbolje mjesto za oglašavanje vašeg brenda ovisit će o vašem proizvodu, publici koju želite privući, vašim poslovnim ciljevima, vašem budžetu za oglašavanje…
Danas možete pronaći online oglase na gotovo svakoj digitalnoj platformi, ali ako još uvijek imate problema s odlučivanjem o najboljem marketinškom kanalu za vaše online oglašavanje, razmotrite neke od opcija koje ćemo vam ponuditi. Objavit ćemo desetak socijalnih mreža o kojima trebate razmisliti, a nakon tekstova posvećenih oglašavanju na Facebooku, Instagramu, YouTube, TikToku, mreži X i LInkedINu i Google Adsu, donosimo i ono što se odnosi na Snapchat.
Snapchat je bio sila s kojom se treba računati otkako se efemerna platforma društvenih medija prvi put pojavila 2011. godine.
Kada su dodali plaćeno oglašavanje 2014. godine, širok raspon brendova je uskočio kako bi iskoristili nove mogućnosti koje je ovo predstavilo.
Snapchat nudi tri različite vrste oglašavanja: Geofilteri, odličan alat za prepoznavanje brenda. Oni stavljaju prozirni filter na korisnikov snimak.
Sponzorisana sočiva, koja su interaktivni filteri koje korisnici Snapchata mogu dodati videu ili fotografiji. Objektivi se aktiviraju pokretima, kao što je podizanje obrva ili dodirivanje ekrana.
Snap Ad videos su bili prvi video oglasi koji su objavljeni u izvornom vertikalnom formatu koji kapitalizira okruženje aplikacije prvenstveno za mobilne uređaje.
Dok je neko oglašavanje na Snapchatu samoposlužno, drugo zahtijeva učešće predstavnika Snapchata. Neki oglašivači mogu otkriti da je doseg koji žele skup, pa reba biti oprezan. Radite na filtriranju kako biste eliminirali one za koje je malo vjerovatno da će kupiti, a da svoje oglase postavite ispred onih potencijalnih klijenata za koje postoji vjerovatnoća da će ostvariti konverziju.
Ako je publika Snapchata usklađena s vašom ciljnom publikom, mogli biste otkriti da je ovo najbolje mjesto za oglašavanje na mreži za vas.
Snapchat se često zanemaruje kada trgovci govore o društvenom oglašavanju. Jesu li Snapchat reklame vrijedne toga? Nije li Snapchat stara vijest, sada kada Instagram i Facebook imaju Stories i Reels, a TikTok je preuzeo svijet?
U stvarnosti, Snapchat je bolji nego ikad za brendove. Upotreba Snapchata konstantno raste svake godine. Osim toga, Snapchat je izbor za mlade od 15-25 godina sa 48% koji je svakodnevno koristi, a 35% smatra da je njihov najvažniji društveni kanal. Oglašavanje doseže 75% svih milenijalaca i generacija Z.
Snapchat oglasi su nenametljivi oglasi preko cijelog ekrana koje korisnici vide u sendviču između organskog sadržaja.
Oglasi na Snapchatu mogu biti slika ili video. Traju od 3 sekunde do 3 minute i moraju biti u omjeru 9:16 s minimalnom rezolucijom od 1080px x 1920px. Postoje dva izuzetka od ovoga: Lens AR i Filters oglasi, koji su sponzorisani elementi koji ljudi koriste u svom sadržaju.