N. D.
Oglašavanje na socijalnoj mreži je vitalna prednost u oglašavanju potrošačima na webu. Ako želite da steknete rejting i kupce na mreži, najbolja mjesta i kanali za oglašavanje na mreži moraju biti dio vašeg marketinškog plana.
Ne postoji jedinstven odgovor na to koje mreže nude najbolje mogućnosti oglašavanja. Najbolje mjesto za oglašavanje vašeg brenda ovisit će o vašem proizvodu, publici koju želite privući, vašim poslovnim ciljevima, vašem budžetu za oglašavanje…
Danas možete pronaći online oglase na gotovo svakoj digitalnoj platformi, ali ako još uvijek imate problema s odlučivanjem o najboljem marketinškom kanalu za vaše online oglašavanje, razmotrite neke od opcija koje ćemo vam ponuditi. Objavit ćemo desetak socijalnih mreža o kojima trebate razmisliti, a prvi tekst je bio posvećen oglašavanju na Facebooku, drugi Instagramu, treći na YouTube, sada donosimo ono što se odnosi na TikTok.
TikTok je kratka platforma za razmjenu videa koja vam omogućava da kreirate i postavljate sadržaj u trajanju do tri minute. Tiktok je novija platforma od ostalih, a lansirana je 2016. Postao je izuzetno popularan u posljednjih nekoliko godina, sada ima preko milijardu aktivnih korisnika mjesečno. To ga čini odličnom platformom za oglašavanje vašeg poslovanja.
TikTok ima jednu od najvećih stopa angažmana od svih platformi društvenih medija. Ovo daje veliki potencijal za efikasan video marketing. Platformu je takođe prilično lako naučiti. Budući da se TikTok vrti oko sadržaja i trendova koje generiraju korisnici, kompanijama je lako ugraditi ove trendove u svoje reklame.
Prva stvar koju ćete morati učiniti je postaviti svoj TikTok oglasni račun. To je jednostavan proces postavljanja. Samo idite na web stranicu TikTok for Business i slijedite korake da kreirate svoj račun.
Nakon što postavite svoj poslovni račun i unesete svoje načine plaćanja, vrijeme je da kreirate svoje oglase. Postoji nekoliko ciljeva kampanje između kojih možete birati.
Opcije su: dosegnuti, saobraćaj, instalacije aplikacije, pregledi videa, kataloška prodaja, olova generacija, i konverzije.
Pobrinite se da odaberete najbolju za svoje poslovanje.
1. Video zapisi su kratki
Korisnici aplikacije uživaju u brzoj isporuci informacija koje TikTok pruža. Dok su video zapisi o plesu i govoru i dalje popularni u aplikaciji, kreatori i kompanije svih interesa koriste aplikaciju. Ovi brzi videozapisi nam daju malo serotonina i tjeraju nas da skrolujemo.
2. Lako je otkriti nove sadržaje i kreatore
Kada se algoritam navikne na vas, stalno ćete vidjeti nove, relevantne sadržaje. Imate dvije opcije feeda; Praćenje i Za Vas. Sljedeće vam prikazuje najnovije objave i videozapise uživo s računa koje pratite. Stranica Za vas prikazuje mješavinu sadržaja novih naloga i kreatora.
3. Čak i mali kreatori imaju video zapise koji postaju viralni
Zbog načina na koji algoritam na stranici Za vas daje prioritet novom sadržaju, video zapisi vrlo malih kreatora mogu (i često to čine) postati viralni. Način na koji trendovi, hashtagovi i zvuci funkcioniraju na TikToku je to što je popularniji to je veća vjerovatnoća da ćete dobiti mnogo pregleda ako se možete pridružiti trendu (ranije je bolje, ali nije obavezno). Ako vam je video postao viralan, budite aktivni u odjeljku za komentare i autentično komunicirajte s gledaocima. Ova interakcija je veoma važna na TikToku. Bez toga ne možete imati uspješan račun. Dakle, ako želite početi s TikTok oglasima za početnike, trebali biste prvo nastaviti s objavljivanjem sadržaja. Nemojte se šokirati ako vaš sljedeći video dobije 100 pregleda. To se često dešava na TikToku.
4. Zajednice su jake i podržavaju ih Iako trolova ima na svakoj platformi, a oni sigurno postoje na TikToku, većina zajednica je: dobrodošlicu pridošlicama, vole nove ideje, i aktivno učestvuje u odjeljcima za komentare i na video zapisima uživo. Jednom kada dođete na bilo koji TikTok u koji vas algoritam postavi, ti ljudi će vas vjerovatno prigrliti i pratiti. Napravite videozapise u dijelovima kako biste potakli više pregleda, usavršite svoje objašnjenje u jednom redu onoga što radite i zatražite sljedeće.