Marketing X Business

Najbolja mjesta za oglašavanje vašeg poslovanja na socijalnoj mreži - YouTube

N. D.

(Foto: Lifehacker)

Oglašavanje na socijalnoj mreži je vitalna prednost u oglašavanju potrošačima na webu. Ako želite da steknete rejting i kupce na mreži, najbolja mjesta i kanali za oglašavanje na mreži moraju biti dio vašeg marketinškog plana.

Ne postoji jedinstven odgovor na to koje mreže nude najbolje mogućnosti oglašavanja. Najbolje mjesto za oglašavanje vašeg brenda ovisit će o vašem proizvodu, publici koju želite privući, vašim poslovnim ciljevima, vašem budžetu za oglašavanje…

Danas možete pronaći online oglase na gotovo svakoj digitalnoj platformi, ali ako još uvijek imate problema s odlučivanjem o najboljem marketinškom kanalu za vaše online oglašavanje, razmotrite neke od opcija koje ćemo vam ponuditi. Objavit ćemo desetak socijalnih mreža o kojima trebate razmisliti, a prvi tekst je bio posvećen oglašavanju na Facebooku, drugi Instagramu, a sada donosimo ono što se odnosi na Youtube.

YouTube je veoma efikasna platforma za oglašavanje. Platforma je odavno prešla 200 miliona gledalaca, a ta brojka nije u opadanju, već u stalnom porastu. A to je veliki doseg koji može donijeti korist vašem poslovanju.

YouTube oglasi se rade putem Google oglasa. Prvi korak u prikazivanju oglasa na YouTubeu je kreiranje Google Ads računa i pridruživanje YouTube partnerskom programu. Zatim morate povezati svoj YouTube kanal sa Ads računom, a zatim ste spremni za kreiranje kampanje.

Zatim ćete morati odabrati najbolji cilj kampanje za svoje ciljeve. Ovo su vaše opcije: prodaja, potencijalni klijenti, promet na web stranici, svijest o brendu ili doseg, te razmatranje proizvoda ili brenda.

YouTube oglasi odlično funkcioniraju za sve kompanije, od lokalnih do međunarodnih. Imajte na umu da će cilj koji odaberete utjecati na to koji su vam položaji oglasa i vrste licitiranja dostupni. Video je najbolji način da dođete do novih kupaca, a YouTube marketing je moćna strategija koja doseže milijarde ljudi širom svijeta.

Na kraju, odluka je na vama, a vi znate koje su potrebe vaše kompanije, ali koje su mogućnosti. Mi vam donosimo pregled oglasa na YouTube.

1. In-stream oglasi koji se mogu preskočiti

Ovi oglasi se pojavljuju prije, za vrijeme ili nakon videa na YouTubeu. Nakon 5 sekundi, korisnici imaju opciju da preskoče oglase.

2. In-stream oglasi koji se ne mogu preskočiti

Ovi oglasi se pojavljuju prije, tokom ili nakon videa na YouTubeu i NE mogu se preskočiti. In-stream oglasi koji se ne mogu preskočiti moraju trajati 15 sekundi ili kraće.

3. Video discovery oglasi

Oglasi za otkrivanje videozapisa pojavljuju se u rezultatima YouTube pretraživanja, pored povezanih YouTube videozapisa i na početnoj stranici YouTube za mobilne uređaje.

4. Bumper oglasi

Ovi oglasi traju 6 sekundi ili kraće i ne mogu se preskočiti. Prikazuju se prije, za vrijeme ili poslije videa koji se gleda.

5. Outstream oglasi

Outstream oglasi su oglasi samo za mobilne uređaje i pojavljuju se samo na web lokacijama i u aplikacijama koje rade na Google video partnerima.

6. Masthead oglasi

Ovi oglasi se automatski reproduciraju bez zvuka i pojavljuju se na YouTube početnoj stranici. Oni su trenutno dostupni samo ako idete preko Googleovog prodajnog predstavnika, a inače se ne preporučuju za male firme.