N. D.
Još u danima malog broja TV mreža, AM radija i novina, oglašavanje je bilo konkurentska industrija koja nam je pružila neke od najzabavnijih marketinških kampanja ikada.
U današnjem svijetu vođenom podacima, medij se promijenio, ali potreba da se privuče pažnja, potakne kupovina i promijeni utisak ljudi o brendu ili kompaniji je živa i zdrava. Kreiranje kultnih marketinških kampanja danas može značiti da postanete viralni, ali osnovni elementi dobrog marketinga nisu se promijenili onoliko koliko mislite.
Šta je marketinška kampanja? U osnovi, to su strateški napori preduzeća ka promociji određenog cilja kompanije. Oni imaju za cilj da dopru do kupaca kroz kombinaciju medijskih platformi i utiču na njihovu percepciju brenda ili ih podstaknu na kupovinu.
U narednim danima u više tekstova predstvaljamo vam 30 najboljih marketinških kampanja (veliki broj stručnjaka se slaže) svih vremena. Ovih 30 kultnih marketinških kampanja oblikovalo je način na koji se danas plasiramo. Od njih se može mnogo naučiti, pa ih svakako proučite i sve nove ideje koje prevladaju svijetom. Oni će vam pomoći da shvatite najbolje marketinške prakse, bez obzira na promjenu medija.
Danas objavljujemo treći dio.
20. Aerie: The “#AerieREAL”
Aeriejeva kampanja za promociju tjelesne pozitivnosti i slavljenje žena na jedinstven način onakve kakve jesu bila je veliki uspjeh za njih.
Uz inspirativne uzore poznatih ličnosti, maloprodajna kompanija je više fokusirana na rušenje nerealnih standarda ljepote nego na ispumpavanje prodaje. Ali čini se da im oboje dobro ide.
19. BMW: “The Hire”.
Godine 2001. i 2002. BMW je kreirao klasičnu online kampanju koja je iskoristila moć interneta kao nijedna marka prije.
BMW filmovi bili su oblik brendiranog sadržaja koji se sastojao od osam kratkih filmova koje su kreirali popularni filmski stvaraoci iz cijelog svijeta i u kojima su glumci kao što su Mickey Rourke, Forest Whitaker, Don Cheadle i Madonna.
18. Avis: “Trudimo se više”
Ova kampanja je potresla svijet oglašavanja još 1963. godine kada se prvi put pojavila. Ističući da su se morali više potruditi jer su bili broj dva, Avis nije dugo bio broj dva!
Ova klasična kampanja prešla je iz štampe na TV, radio i internet.
17. Apple: “Super Bowl reklama iz 1984.”
Ova reklama, revolucionarni uvod u Apple, njihova je najpoznatija reklama, a emitirana je samo jednom, tokom Super Bowla 1984. godine.
Sjajno je svijetu predstavio Apple Computers.
16. Old Spice: “Čovjek na kojog vaš muškarac može mirisati”
Ova kampanja je debitovala 2010. godine, jer je prodaja Old Spicea opadala. Old Spice je odredio put ka rastu u ženama.
Ova jednostavna, smiješna kampanja prodavana je direktno ženama. Bio je to uspjeh i zvijezda Isaiah Mustafa ga je prenio na društvene mreže. Kompanija je objavila 186 video odgovora koji su prikupili 11 miliona pregleda na društvenim mrežama, čime je kampanja postala viralna.