Marketing X Business

Najbolji stručnjaci za digitalni marketing koje treba pratiti u 2024.

N. D.

Gary Vaynerchuk (Foto: Cennectitut Post)

Stručnjaci za digitalni marketing su profesionalci s dugogodišnjim jedinstvenim iskustvom i željom da to iskustvo podijele.

Mi vam donosimo spisak najboljih gurua digitalnog marketinga koje vrijedi pratiti u ovoj godini, a vjerovatno i deceniji.

1. Gary Vaynerchuk

Gary Vaynerchuk jedan je od najpoznatijih stručnjaka za digitalni marketing. Započeo je svoje poslovno putovanje u ranom djetinjstvu i uskočio u hype voz brzo rastuće internet tehnologije kasnih 90-ih. Bio je jedan od prvih u niši e-trgovine i jedan od prvih marketinških uticaja koji su procvjetali na Youtube-u sa svojim vlastitim emisijama.

On je također jedan od najprodavanijih autora marketinga, anđeo investitor, javni govornik, kao i vlasnik VaynerMedia agencije za digitalni marketing. Već neko vrijeme je na vrhu većine lista uticajnih ljudi u digitalnom marketingu i malo je vjerovatno da će se tu zaustaviti. Ako želite učiti od najboljih, Gary Vaynerchuk je taj.

2. Neil Patel

Neil Patel je pravi guru digitalnog marketinga, posebno kada su u pitanju pretraživači i sadržajni marketing. On je vodeća snaga u SEO edukaciji i proglašen je jednim od 10 najboljih digitalnih uticaja prema Forbesu.

Najbolja stvar kod Neila Patela je to što on ne priča sve – testirao je sve što podučava u praksi kao suosnivač Crazy Egg, HelloBar, Kissmetrics i drugih. Osim vlastitih poslova, konzultirao je i hakovao rast kompanija kao što su Amazon, General Motors, Hewlett Packard i NBC. Web stranica Neila Patela je obavezna za svakog digitalnog trgovca, kako za nevjerovatne detaljne članke, tako i za odlične SEO alate.

3. Ryan Deiss

Ryan Deiss je tvorac taktike optimizacije vrijednosti kupaca koja je pravi pojačivač prihoda za online kompanije. Kao osnivač i izvršni direktor DigitalMarketer.com, on je jedan od lidera u edukaciji o digitalnom marketingu – njegova kompanija pruža obuku i alate za digitalne marketinške stručnjake koje svakako trebate provjeriti.

Sa klijentima kao što su Uber, Shopify i InfusionSoft, on je dosljedno dokazivao svoj visok status utjecajnog digitalnog marketinga.

4. Rand Fishkin

Rand Fishkin poznat je ne samo po svom izgledu i brkovima, već i kao bivši izvršni direktor MOZ-a. Ako poznajete MOZ, nije teško shvatiti zašto je Rand Fishkin jedan od najboljih utjecaja na optimizaciju za tražilice i marketing.

Ono što se ljudima najviše sviđa kod Rand Fishkina je to što je počeo kao bloger još 2003. godine. Zatim je otvorio konsultantsku kompaniju, koja se kasnije transformisala u softversku kompaniju koja je napravila najbolji SEO alat na tržištu. Njegov poslovni put je nešto iz čega treba naučiti. Pratite Randa ako se oslanjate na SEO tehnike i želite da unaprijedite svoj projekat prelaskom na top pozicije u pretraživačima.

5. Larry Kim

Larry Kim je influencer, stručnjak za online marketing, trener digitalnog marketinga, kao i izvršni direktor i osnivač MobileMonkeya i WordStreama, oba poznata većini marketinških stručnjaka. On je također jedan od najboljih saradnika na Mediumu i jedan od osam najpopularnijih autora na platformi.

Larry Kim je jedan od najboljih uticaja na Facebook oglase, Google oglase i SEO. Pratite Larryja Kima za vrijedne uvide u svijet digitalnog marketinga, Facebook i Google Ads.

6. Pam Moore

Snaga Pam Moore, jednog od najvećih utjecaja na društvene mreže, leži u marketingu na društvenim mrežama i optimizaciji konverzije. Sa svojom publikom od više od 1.000.000 pratilaca dijeli najbolje strategije i tehnike za jačanje brendiranja, prodaju na društvenim mrežama, razvoj brenda, optimizaciju društvenih medija i još mnogo toga.

Počela je kao stručnjakinja za marketing na društvenim mrežama s jakim vještinama brendiranja i razvoja poslovanja, a sada pomaže drugim digitalnim marketinškim stručnjacima da poboljšaju svoj brend i doseg na društvenim mrežama.

7. Tim Ferriss

Tim Feriss je loš dečko industrije digitalnog marketinga. Njegova knjiga 4-satne radne sedmice nalazi se na listama bestselera Wall Street Journala i New York Timesa. On je bio jedan od ljudi koji su se kladili kao investitori na Facebook, Duolingo, Shopify i još mnogo toga.

Osim brojnih knjiga, poznat je i po svojim podcastima i audio emisijama koje su već premašile 100 miliona preuzimanja. Predaje digitalni marketing, poslovni menadžment, liderstvo i poslovni razvoj.

8. Kim Garst

Kim Garst ima jedan od najvećih uticaja na društvenim mrežama i vjerovatno je najretvitovanija digitalna marketerka ikada. Ona je također popularni govornik, autor najprodavanijih knjiga i konsultant za kompanije kao što su IBM, MasterCard i Microsoft.

Kim Garst vam može pomoći da vaše društvene mreže pretvorite u svoj glavni prometni i prodajni kanal i zna kako natjerati ljude da zavole vaš brend.

9. Jennifer Polk

Ako ste potpuni marketer i želite da naučite više o višekanalnom marketing pristupu, Jennifer Polk je najbolja influencerica za vas. Ona je poznata savjetnica direktora marketinga, voditelja marketing timova i marketinških stručnjaka širom svijeta.

Snaga Jennifer Polk je u e-trgovini, angažmanu kupaca i svijesti o brendu. Ako namjeravate postati CMO ili već jeste, Jennifer Polk može vas naučiti nekoliko stvari o tome kako to učiniti kako treba.