Marketing X Business

Nastavlja se trend: Još jedan bogati klub lansirao svoj navijački token

Marx.ba

(Izvor: DevianArt)

Blockchain projekti Chiliz i Socios sklopili su saradnju s premierligašem Tottenham Hotspurom za pokretanje SPURS fan tokena.

Prema riječima izvršnog direktora Chiliza, Alexandrea Dreyfusa, nedavno lansiranje pozicionira Tottenham kao sedmi premijerligaški klub koji se pridružio rastućem globalnom sportskom ekosistemu, pokazujući interes za inovacije i otpornost usred nestabilnih tržišnih uvjeta.

SPURS fan token, obogaćen nizom novih karakteristika, dolazi s Tottenhamovim programom digitalne vjernosti. Prema izvještajima, ekosustav Chiliz i Socios podijelio je više od 400 miliona dolara prihoda globalnoj sportskoj industriji od osnivanja, omogućujući veći angažman i interakciju navijača.

Kako je objavljeno, pokretanje fan tokena označava značajan pomak u digitalnom angažmanu navijača za Tottenham.

– Oduševljeni smo što navijačima širom svijeta nudimo novi niz nagrada i iskustava vezanih uz klub. Naš fan token povećat će brojne prednosti naše postojeće sheme članstva. Ovo partnerstvo primjer je kako klub radi na stvaranju dodatnih ponavljajućih izvora prihoda za ponovno ulaganje u naše nogometne aktivnosti, izjavio je direktor komercijalne prodaje Tottenham Hotspura, Ryan Norys.

Sada će svi vlasnici sezonskih ulaznica u dobi od 18 godina i više dobit će besplatne, neprenosive tokene navijača Spursa. Ovi tokeni ponudit će pristup klupskim anketama, prediktorima, kvizovima i takmičenjima na Socios.com, gdje navijači zarađuju bodove i nagrade.

Zahvaljujući novoj saradnji, Socios.com će finansirati program Reignite Zaklade Tottenham Hotspur, pružajući mogućnosti zapošljavanja odraslih, istovremeno promičući podršku zdravom načinu života unutar lokalne zajednice kluba.

Osim Tottenhama, u prostor se priključilo još šest premierligaških klubova. Budući da su fan tokeni stekli veliku popularnost 2021. godine, Manchester City bio je među najranijim usvojiteljima kroz saradnju sa Socios i Chiliz blockchainom.

Kasnije te godine Arsenal, Crystal Palace, Everton i Aston Villa udružili su se sa Sociosom kako bi lansirali svoje fan tokene. Leeds, degradiran prošle sezone iz Premier lige, također ima vlastiti fan token.

Prema izvršnom direktoru Chilliza, Socios očekuje kako će privući sve veći broj korisnika.

– Trenutno smo u razgovorima s više od 50 klubova na globalnom nivou, od kojih su neki spremni uskočiti, neki još uvijek razmišljaju, rekao je Dreyfus.

Osim nogometnih klubova Premier lige, nekoliko klubova iz različitih liga, uključujući Juventus, Paris Saint Germain, AC Milan, Sevillu, Atletico, FC Barcelonu, Galatasaray i nacionalne ekipe poput Argentine i Italije, imaju fan tokene.