Marketing X Business

Nauka koja stoji iza viralnog marketinga

Marx.ba

(Foto: Ilustracija)

Viralne marketinške kampanje san su svakog marketinškog stručnjaka i vlasnika malog biznisa koji teži ka zvijezdama. Viralni video ili objava mogu jednom zauvijek staviti vaš posao na mapu, osiguravajući da brend bude primljen u “kuću slavnih” u memoriji mnogih klijenata.

Istraživači su otkrili da postoji mnogo faktora koji pokreću viralni marketing, i to nije ono što mislite. Na primjer, otkrili su da je samo 38 posto viralnih oglasa koristilo slogan.

Dakle, šta je poboljšalo dijeljenje? Influencer marketing ili možda sadržaj koji generiraju korisnici? To su dobri pokazatelji onoga što čini oglas viralnim, ali ovi glavni sastojci također zahtijevaju emocije i uvjerljivo pripovijedanje.

Počnite s emocijama

Bilo da se radi o radosti, uzbuđenju, ljutnji, strahu ili je tuga tu, sadržaj koji izaziva snažnu emociju dijeli se šire. Studija Univerziteta u Pennsylvaniji pokazala je da ovi emocionalni okidači dovode do većeg angažmana zbog snažnog osjećaja jedinstva koji stvaraju među onima koji se s njima identificiraju. Zauzvrat, ove grupe ga brzo šire po svojoj mreži (bez obzira na platformu). Iz tog razloga, marketing s emocionalnim stimulansima je ključan.

Društvena valuta

Društvena valuta se oslanja na ljudsku prirodu, gdje su ljudi psihološkim fenomenom prisiljeni da slijede masu. Ako pojedinac vidi svoje prijatelje ili nekoga poput influencera kojeg cijeni kako komunicira sa sadržajem, pokreće ga potreba da učestvuje u ovoj aktivnosti. Njihova motivacija je ili da izgledaju upućeno, zabavno ili vrijedno. Marketinški stručnjaci mogu koristiti vrste sadržaja koje su vrlo aktualne i djeljive, poput kvizova.

Pripovijedanje za marketing

Od početka vremena, ljudi pričaju priče. Povezujemo se s emocionalnim elementom u pričama i korištenjem različitih formata pripovijedanja konzumiramo informacije na nezaboravan i djeljiv način. Kada se ljudi povežu s pričom, povećava se vjerovatnoća dijeljenja oglasa.

Novo! Zabavno! Uzbudljivo!

Kada je sadržaj nov, zabavan ili uzbudljiv, mozak će vjerovatnije zapamtiti ove informacije. Često ćete vidjeti da viralni marketing, oglašavanje i kampanje uključuju neočekivani obrat kako bi prenijeli poruku. Dobro pripovijedanje znači stvaranje likova s ​​kojima se publika može povezati, razvijanje zapleta koji inspiriše i uključivanje univerzalnih tema.

Trendovi na društvenim mrežama, vruće vijesti i drugi značajni događaji su sve teme koje mogu dovesti do viralne kampanje. Istraživanja pokazuju da korisnici uglavnom komuniciraju sa sadržajem koji se odnosi na aktuelne događaje i kulturne događaje, što ukazuje na važnost marketinških stručnjaka da razumiju ponašanje publike.

U kombinaciji s tim, tajming je sve. Objavljivanje materijala koji nisu prvi u trendu, ali uspostavljaju ravnotežu između viralnog vala, a ne prema kraju trenda kada on blijedi, najbolji je način.

Reciprocitet i podsticaji

Ovaj element viralnog marketinga sugerira da se ljudi osjećaju primoranim da uzvrate usluge. Najbolje viralne kampanje nude podsticaje poput popusta, poklona ili izazova. Ova vrsta jezika također potiče učešće i dijeljenje.

Marketinški stručnjaci se mogu okrenuti programima preporuka, takmičenjima na društvenim mrežama i interaktivnim iskustvima kako bi iskoristili ovu psihološku tendenciju.

Uticaj influencera

Jednostavna činjenica je da na ljude utiču ljudi koje smatraju liderima mišljenja. Zato vjeruju influencerima koji preporučuju proizvode i usluge ako se dive tim influencerima.

Strateška saradnja između vašeg poslovanja i influencera može pomoći u iskorištavanju uticaja influencera na njihovu publiku i na kraju pojačati vašu digitalnu marketinšku kampanju.

Strateški pristup

Strateško plasiranje sadržaja je veoma bitno. Nijednoj marketinškoj kampanji ne treba pristupiti bez strategije. Strateško razmišljanje o vašem sadržaju znači pažljivo razmatranje platforme, vrste sadržaja i vremena. Da biste to učinili, morate imati temeljno razumijevanje svoje ciljne publike i onoga što im se najbolje sviđa. Ako niste sigurni šta je to, istražite svoje demografske profile različitih društvenih platformi i uskladite pokretanje svoje kampanje s platformama koje ste identificirali.

VEZANO

Za godinu putem Glova u BiH naručeno čak 270.000 burgera: Deveta smo zemlja na svijetu po broju narudžbi