Marketing X Business

Nestlé ostvario organski rast od 2,8 posto u prvom kvartalu ove godine

Marx.ba

(Foto: Nestle)

Kompanija Nestlé objavila je finansijske rezultate za prva tri mjeseca ove godine. Povodom objave finansijskih rezultata, govorio je Laurent Freixe, izvršni direktor kompanije Nestlé.

– U vremenu povećane makroekonomske i potrošačke nesigurnosti, Nestlé je ostvario organski rast prodaje od 2,8% od čega 0,7% dolazi iz realne interne stope rasta (RIG), a 2,1% iz cijena. Rast je ostvaren na različitim tržištima i kategorijama, uz dobivanje većih tržišnih udjela u mnogim poslovnim segmentima, posebno naših najvećih brendova. Nastavili smo napredovati u provođenju strategije. Naš program uštede “Fuel for Growth” ide prema planu i osigurava nam ulaganja za brži rast.

U ovom kvartalu uložili smo u jačanje našeg osnovnog poslovanja, a potrošači su dobro reagirali na lansiranje inovacija vezanih uz ključne brendove (‘big bet’) poput Nescafé Espresso Concentrate, a u manje efikasnim segmentima, primjetna su poboljšanja. Nastavljamo provoditi organizacijske promjene kako bismo povećali usklađenost i fokus, uz mjere za strukturu u Zoni Evropa i daljnje unapređenje našeg sektora istraživanja i razvoja (R&D).

Rezultati u prvom kvartalu su u skladu s našim očekivanjima, a smjernice za 2025. godinu ostaju nepromijenjene. To se temelji na našoj procjeni direktnog utjecaja trenutnih carina i sposobnosti kompanije na prilagođavanje. Direktni utjecaji na potrošače i kupce, kao i na valute i cijene sirovina, još uvijek su nejasni. Općenito govoreći, situacija ostaje dinamična uz povećan rizik i nesigurnost. Naših 277.000 predanih kolega širom svijeta radi na uspješnom provođenju strategije: ostvarivanju efikasnosti i ulaganju u rast naših kategorija i poboljšanje tržišnog udjela, izjavio je Freixe.

Ključni pokazatelji

Ostvarivanje organskog rasta u nesigurnom okruženju
Organski rast iznosi 2,8% od čega 0,7% dolazi iz realne interne stope rasta (RIG), a 2,1% iz cijena
Poduzete su aktivnosti vezane uz cijene zbog inflacije troškova ulaznih materijala vezanih uz kafu i kakao, uz ograničeni utjecaj na kupce
Program uštede “Fuel for Growth” napreduje prema planu. Očekuju se dodatne uštede u iznosu od 0,7 milijardi švicarskih franaka u 2025. godini, a do sada su uštede uglavnom ostvarene kroz troškove nabavke
Plan za 2025. godinu ostaje isti i temelji se na procjeni direktnog utjecaja trenutnih carina i sposobnosti prilagođavanja kompanije

Nestlé u Bosni i Hercegovini

Adriatic North Hub, kojeg čine Hrvatska, Bosna i Hercegovina i Slovenija, doprinio je poslovnim rezultatima kompanije Nestlé solidnim organskim rastom u prvom kvartalu 2025. godine.

– Želim istaknuti doprinos Bosne i Hercegovine u ovom postignuću. Naš je tim odradio izvrstan posao na početku ove izazovne godine što je rezultiralo jednocifrenim rastom u prvom kvartalu. U martu smo počeli s lansiranjem NESCAFÉ kafe u zrnu u kanalu ugostiteljstva u Bosni i Hercegovini i tako započeli dalji razvoj našeg poslovanja na tržištu BiH. To će omogućiti potrošačima da uživaju u NESCAFÉ espresu u svojim omiljenim kafićima. U 2025. godini nastavljamo i dalje aktivno činiti dobro kroz naše inicijative u domeni održivosti poput programa Zdravo! i nove edicije Zdravo baka/nana, koji promovišu zdravu ishranu i zdrave životne navike među djecom uz podršku njihovih roditelja, baka i djedova, izjavio je Laurentiu-Florin Dimitriu, generalni direktor kompanije Nestlé za Hrvatsku, Sloveniju i Bosnu i Hercegovinu.

VEZANO

Kompanija Nestlé u 2024. godini ostvarila organski rast od 2,2 posto